32 bilder . AMS, DUS, FRA, OSL og GSE

Jørgen S

ScanFlyer Blue
Hei alle !
Da var det på tide og dele et lite utvalg bilder fra den siste tiden .. et par er riktignok eldre enn andre her - men sånn går det da man henger etter med å få redigert alle bildene man tar

DEL 1

737_sunset_fog_OSL.JPG

674X7147.JPG

DaF_ET-197_Save.JPG

KAL_HL8209_FRA.JPG

AB2_DUS.JPG

674X2446.JPG

KLM_MariaMontessoriPH-KCB_AMS.JPG

IMG_5335.JPG

AirBerlin_a330_DUS.JPG

Martinair_PH-MPR_AMS.jpg

SAS_LN-RPY_OSL.JPG

ANA_JA784A_FRA.JPG

737_sunrays_DUS.jpg

IMG_7081.JPG

NAS_737300_thesun_OSL.jpg

Freebird_TC-FBH_OSL.JPG

SAS737800_foggy_OSL.JPG

notitles_747_morning_AMS.JPG

NAS_LN-KHC_OSL.JPG

TUIfly_FV_DUS.jpg

Fy f*! Jeg tror jeg fikk meg en ny yndlingstråd nå! :rolleyes: Dropper selvsagt det typiske "høydepunktet", det er umenskelig å velge seg ut én favoritt her :rolleyes: Tviler egentlig at noen i det hele tatt har tid til å sitte å studere hvert bilde i en time, for det er jo det som trengs :p. Takk for nydelig tråd! :D

Last edited:
Stilfullt og masse fantasi, men alikevell endte jeg opp med å henge meg fast i det vannmerket der :drunk:

Noe av det siste jeg kunne tenkt meg var å gå på ett kunst museum. Men lei deg ett lokale og smekk disse opp på en vegg så er det noe av det første jeg hadde besøkt. Rett å slett nydelig.

Det er på sin plass å si at du er i toppsjiktet hva gjelder flyfoto. Alle oss andre blir så grundig parkert at det flaut. At du er en av de som tenner alle oss andre dødelige til å ha noe å strekke seg etter kan jeg med stor grad av sikkerhet påstå. Har vi med Norges beste flyfotograf å gjøre her?

Som jeg sa til deg på lørdag etter å ha bladd i portfolioen din:du er flink:D
Noen tar bilder, mens andre lager bilder. Du tilhører definitivt siste kategori.
Ser du også fikk noen flotte motlysbilder på lørdag.
Veldig bra og en stor inspirasjon for alle oss andre :up:

Back