3000 Eurobonuspoeng å "tjene [...] på melk og bananer"

NordicMaster

ScanFlyer Blue
3000 Eurobonuspoeng å "tjene [...] på melk og bananer"

Fikk følgende e-post fra SAS:

Vi spanderer årsavgiften det første året!

Som medlem i EuroBonus er det enkelt å kombinere kortet ditt medMasterCard. Du får Grunnpoeng på flyreiser, akkurat som før. I tillegg får du Ekstrapoeng på alt du handler* - fra melk og bananer til elektronikk og møbler. Poengene kan du bruke til reiser, leiebil, hotellovernattinger og i SAS EuroBonus onlineshop.

Søk nå – og senest den 30. november 2011. Bruk kortet innen 1. januar 2012, så får du 3.000 EuroBonus Ekstrapoeng. Poengene kommer på EuroBonus- kontoen din i løpet av februar 2012.

Med vennlig hilsen
SAS EuroBonus

For fullstendig prisliste og vilkår, les mer på saseurobonusmastercard.no

Er vel helt kurrant mulighet til å få noen gratis poeng (bestille kortet, bruke en gang, si opp), eller er det noe noen liten skrift jeg har fått glipp av?

Re: 3000 Eurobonuspoeng å "tjene [...] på melk og bananer"

Jeg gjorde det samme, fikk lignende brev (ikke e-post) fra SEB i sommer. Det er vel fra SEB du har fått dette, og ikke SAS?

SEB er kortutsteder for både SAS Diners og SAS MasterCard.

Uansett, jeg bestilte, brukte en gang. Har kortet liggende i påvente av eventuelle kampanjer, siden det likevel er gratis. Gratis fordi jeg også har Diners, det var betingelsen for tilbudet.

Men, jeg venter fremdeles for de 3000 ekstrapoengene. Har kontaktet både SAS og SEB, og de skylder litt på hverandre. Ingen av dem kjente i utgangspunktet til kampanjen. Dessverre tok jeg ikke vare på brevet.

Re: 3000 Eurobonuspoeng å "tjene [...] på melk og bananer"

Takker.

Det ser ut til at dette er en annen kampanje, selv om den ligner på den jeg fikk.

Tilbudet mitt gikk ut på gratis SAS Mastercard så lenge jeg har et SAS Diners kort. Begge utstedt fra SEB Kort.

Uansett, for å svare på ditt opprinnelige spørsmål; ser ingen ting i veien med å gjøre dette for å tjene 3000 gratis poeng. Du oppfyller vilkårene i tilbudet når du bruker kortet minst en gang.

Back