30.000 EB-points - bør brukes til hva?

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
30.000 EB-points - bør brukes til hva?

Fortsatt god søndag! Da har jeg passert herlige 30.000 EB-points på min konto. (Jada, vet at dette er latterlig lite for mange her, men mye for meg):) Disse går ikke ut før om et par år, men vurderer å bruke dem til sommeren eller noe.

Men hvordan er det best å bruke disse for å få mest valuta for poengene? Jeg vet at det dukker opp supertilbud av og til, så det er jo et alternativ, men det er jo ikke sikker at det passer. Vurderte Kiev her i en annen tråd, men da var det en som mente at det var å "kaste bort" poengene, da det jo kostet ca 2.000 kr med ordinær billigbillett.

Noen som har geniale tips til optimal utnyttelse av disse hardt opparbeidede poengene ^_^

Re: 30.000 EB-points - bør brukes til hva?

Fortsatt god søndag! Da har jeg passert herlige 30.000 EB-points på min konto. (Jada, vet at dette er latterlig lite for mange her, men mye for meg):) Disse går ikke ut før om et par år, men vurderer å bruke dem til sommeren eller noe.

Men hvordan er det best å bruke disse for å få mest valuta for poengene? Jeg vet at det dukker opp supertilbud av og til, så det er jo et alternativ, men det er jo ikke sikker at det passer. Vurderte Kiev her i en annen tråd, men da var det en som mente at det var å "kaste bort" poengene, da det jo kostet ca 2.000 kr med ordinær billigbillett.

Noen som har geniale tips til optimal utnyttelse av disse hardt opparbeidede poengene ^_^

En av SAS sine destinasjon med best utnyttelse av poeng er til Longyearbyen (LYR). Dette er en innenlandsdestinasjon selv om avstanden er det samme som til Sør Europa (Europa 2) som koster 40.000 poeng. Dvs samme avstanden til 1/4 av prisen

Bruk den til den beryktede BGO-CPH-OSL-TOS-LYR og tilbake, med 23 timer på bakken alle steder. :)

-A

Er det fremdeles mulig å bestille oppgraderingssertifikatene? Jeg rekker ikke å oppgradere opp poengene ved gate, så de gamle papirlappene er eneste mulighet

Er det fremdeles mulig å bestille oppgraderingssertifikatene? Jeg rekker ikke å oppgradere opp poengene ved gate, så de gamle papirlappene er eneste mulighet

Papirlappene er historie. Gate only, eller de fantastiske nye bekreftede oppgraderingene

Gate only, eller de fantastiske nye bekreftede oppgraderingene

Innsjekk funker også. Venter man til man kommer til gaten vil det være stor sannsynlighet for at alle setene er tatt. Jeg (og flere) oppgraderte ved innsjekkingen på EWR denne uken uten problemer

Back