3 x triprapport fra samme flight

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Neste uke skal minst 3 fra forumet ut å fly til København. Reservasjon/booking er gjort forskjellig - vi reiser på forskjellige type billett/klasse...så da kan vi kanskje få til noe nytt her på TripReports. Hva blir resultatet av den rapporten?

Regner med at jeg kan sjekke inn på sms om et par timer...sete 4F på A321`n er forhåndsvalgt...:D

sms innsjekk virket ikke...:angry: Men gikk rett til automat, så til bagdrop hvor de uten at jeg har gullkort klistret på en prioritytag:):), så til sikkerhetssjekken og nå sitter jeg i loungen - 12 minutter etter at jeg kom til perrongen på OSL:) Sete 4F er mitt - resten av gjengen fra Norge sitter fortsatt Flytoget...

har inntrykk av at alle som reiser på fullflexbillett før priority på din koffert :)

Nå er loungen i København mitt "hjem" de neste timene... Fast track funker utrolig bra - gjennom sikkerhetskontrollen på CPH på under 2 minutter - det er stooor besparelse på denne flyplassen.

Blir MD80 hjem - gleder meg!

Hvor blir det av rapporten fra CK og Falcon - for ikke snakke om Yaris på vei ned????

Nå er loungen i København mitt "hjem" de neste timene... Fast track funker utrolig bra - gjennom sikkerhetskontrollen på CPH på under 2 minutter - det er stooor besparelse på denne flyplassen.

På mine 5 siste flyturer fra CPH har ventetiden i security vært i gjennomsnitt 5 minutter....så da sparte du hele 3 min:p

Men samtidig er det totalt 500m kortere å gå hvis man har tenkt seg til SAS Loungene:D

... som regel er fordelene i business eller exonomy extra relativt symbolske sett i forhold til billettpris ...

Fikk beskjed fra CK & Co at det ikke var 5 minutter i går... Forøvrig var det et meget hyggelig, stille og behagelig gjensyn med MD80`n... Hører jo ingen ting på rad 6...annet enn bruset fra champagnen i glasset.

Back