3 Day Global Sale på QR

Re: 3 Day Global Sale på QR

Også fra CPH (og noget billigere), fx.:
BKK: DKK3895
DXB: DKK2995
MEL: DKK6195

Afrika lokker........:cool::spin:fly:D

Sofia er jo en hyggelig by, men det er ikke hovedstaden i Norge...

Find fares from Sofia to more destinations, choose yours

Last edited:

Takker for tipset! Da blir det surfing på Bali.

Og med en OJ ble det enda hyggeligere. DPS til NOK4750 :)

-eggs

Og av en eller annen grunn gjelder ikke tilbudet til MNL :headbang
Blir nesten alltid snytt vi som skal til MNL:angry:

Her er det mye snadder, særlig med OJ-billetter som er nevnt over her.
Finner f.eks. ARN-DOH-DEL-DOH-OSL til 2650kr på plenty av datoer.
Erfaringsmessig ligger OJ-billettene ca 20-30% under tilbudspris, og da begynner det å bli rimelig!

Hmm, fant OSL-DOH-DXB-DOH-ARN for 2000 kroner nå og det i tillegg med 1 døgns stopp i DOH, så jeg får besøkt både DOH og DXB. Det er meget interessant!

Er det noen andre plasser enn ARN som anbefales å søke med en OJ-billett til som er i nærheten av Trondheim?

Og er det noe problem med å ha en dag i DOH?

Ingenting i biz denne gangen?

Hvilke ruter opererer egentlig QR F class på egentlig?

BF:cool2

Når man søker på multicity flights med Qatar må man velge tidspunkt før man ser pris. Er det forskjellig pris ut ifra hvilke tidspunkt man velger eller er det likt uansett? (Altså at det kun kommer ann på datoen)

Og hvis det er forskjellig, er det noen måte å se det underveis på eller må man prøve seg frem med alle?

Jaja, da ble det bestilt tur til Dubai. Ca. 2400 NOK t/r fra Trondheim. En litt kronglete rute, men fikk ihvertfall en dag i Doha i tillegg :D

Når man søker på multicity flights med Qatar må man velge tidspunkt før man ser pris. Er det forskjellig pris ut ifra hvilke tidspunkt man velger eller er det likt uansett? (Altså at det kun kommer ann på datoen)

Og hvis det er forskjellig, er det noen måte å se det underveis på eller må man prøve seg frem med alle?

Tidspunktet kan påvirke prisen, siden det er forskjellig tilgang på seter på hver enkelt flight.

Du kan prøve søkemotorer tilhørende nettreisebyråer også, prisene er publiserte og selges av de fleste.

Hmm, fant OSL-DOH-DXB-DOH-ARN for 2000 kroner nå og det i tillegg med 1 døgns stopp i DOH, så jeg får besøkt både DOH og DXB. Det er meget interessant!

Er det noen andre plasser enn ARN som anbefales å søke med en OJ-billett til som er i nærheten av Trondheim?

Og er det noe problem med å ha en dag i DOH?

Fandt også CPH-DOH-DXB-DOH-ARN til DKK2001 - fantastisk pris. Og CPH-DOH-BKK-DOH-ARN til DKK2896!!!

Last edited:

Jeg vurderer OSL-DOH-DXB-DOH-FCO, som koster 1900,- nå. Men ser at jeg alternativt kan reise t/r FCO-DXB for 8800,- på business. Får ikke til OJ-billett på business, da hopper den til 60 000+ av en eller annen grunn, selv med de samme flightene som jeg får hvis jeg søker t/r business OSL-DXB og FCO-DXB hver for seg. Irriterende.

Er dette den beste prisen man kan håpe på businessbilletter med et slikt selskap? Hvor lavt går business ned til på det beste med SQ, EK, LH osv? Er fleksibel på datoene, når som helst mellom januar og april burde gå.

Back