3,190 kr. til Kina med Finnair - kun denne helgen

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Take a shortcut to China. Fly Finnair. Flights from 3,190 NOK

Seize this unique opportunity and experience the wonders of China. Choose your destination from three magnificent Chinese cities, Beijing, Shanghai and Hong Kong. Finnair now offers fast flights to China at an extremely affordable price – starting from as low as 3,190 NOK.

Act now – the offer is valid for one weekend only!

Sales period: 29–31 May 2009. Travel period: 29 May–31 August 2009.

I tillegg er det vel feil allianse for mange her ;)

Men ja, enig med Bizflyer, 3190 kr til Kina i biz hadde vært noe :p

Nå tenkte jeg ikke på meg selv :p Jeg har ingenting i mot OW, men for andre så er det bare en tulleallianse ;)

Hadde jeg bare hatt noen ekstra kroner i reisekassen og litt mer betalt ferie, så hadde det nok blitt en tur østover.

I tillegg er det vel feil allianse for mange her ;)

Dersom man ikke vil benytte seg av et tilbud til Kina på 3.190,- på grunn av feil allianse, så er man kanskje ikke helt i målgruppen for tilbudet i det hele tatt (eventuelt har påfallende sterk lojalitet til et eller annet).

Veldig god pris dette! Finnair hadde et liknende opplegg med svært lave priser hver helg i mai til Asia-destinasjonene. Disse kostet da ca. 3000 kr. hos Finnair, men man kunne få de samme billettene til 1400-2000 kr. hos Widerøe! Jeg var selv i Hong Kong - og fløy da Finnair MD-11 som var helt akseptabelt. Skulle gjerne testet A340-maskinen deres!

Veldig god pris dette! Finnair hadde et liknende opplegg med svært lave priser hver helg i mai til Asia-destinasjonene. Disse kostet da ca. 3000 kr. hos Finnair, men man kunne få de samme billettene til 1400-2000 kr. hos Widerøe! Jeg var selv i Hong Kong - og fløy da Finnair MD-11 som var helt akseptabelt. Skulle gjerne testet A340-maskinen deres!

Benyttet meg også av disse AY-tilbudene for 2 år siden og som wideroe.no solgte så vanvittig billig. Konstaterte den gang at det var skattene som utgjorde prisdifferansen. Kan dette salget være årsaken til at wideroe.no ikke lenger selger AY?

Helgekampanjene fortsetter - og nå kan man få billetter til Seoul for 3.590 kr.

Experience Seoul – a modern and exotic city with a vibrant heart. Finnair now offers fast flights to Seoul at an extremely affordable price – starting from as low as 3,590 NOK. Act now – the offer is valid for three days only!

Fikk følgende e-post fra Finnair nå:

For this weekend only, Finnair offers flights to Bangkok and Hong Kong at an amazing price – starting at just 3,490 NOK! Book your flights now and experience the cosmopolitan Hong Kong or the festive Bangkok. Act now – availability is limited!

Sales period: 26–28 June 2009.
Travel period (Bangkok): On flights departing from Oslo: departure dates: 15 August–24 October 2009,
return dates: 3 September–31 October 2009.
On flights departing from Bergen: departure dates: 15 August–29 September 2009, return dates: 3 September–29 September 2009.
Travel period (Hong Kong): Departure dates (AY 067): 26.6, 29.6, 6.7, 8.-9.7, 17.-19.7, 21.-24.7.,
return dates (AY 068): 6.7, 8.7, 12.-13.7, 15.-18.7, 22.7, 24.7, 27.7.

Bookes på www.finnair.com/no

Synd jeg ikk har flere feriedager :cry:

LOL ... man kan jo sammenlikne med de tilbudene SAS nå har til Asia og USA, med startpriser fra 7-8000 kr.

En kjempedeal med 9895 i økonomi, spesielt når de tilbyr eco extra til 9600...
:rolleyes:
Det er godt de kan markedsføring.

Jeg finner billetter til 9660 med SAS til BKK i den perioden. Og de gir 100% den ene veien og 25% den andre
Jeg mente det vel strengt tatt litt sarkastisk, men det var jo tydeligvis nesten korrekt også! Huff.

Last edited:
Back