Trety ScanFlyer Rusty 5 Oct 2011 #1 Hei, Er det noen som kan hjelpe meg med flyindivid på disse flightene: 20/9: SN3182 (FCO-BRU) 20/9: SN2287 (BRU-FCO) 1/10: SK4760 (MUC-OSL) På forhånd tusen takk!
Hei, Er det noen som kan hjelpe meg med flyindivid på disse flightene: 20/9: SN3182 (FCO-BRU) 20/9: SN2287 (BRU-FCO) 1/10: SK4760 (MUC-OSL) På forhånd tusen takk!
Trety ScanFlyer Rusty 5 Oct 2011 #3 sail4fun said: SK var LN-RPH Click to expand... Det var det jeg innbilte meg at jeg så også, men var ikke helt sikker. Godt jeg ikke var på jordet da! Var du med også kanskje?
sail4fun said: SK var LN-RPH Click to expand... Det var det jeg innbilte meg at jeg så også, men var ikke helt sikker. Godt jeg ikke var på jordet da! Var du med også kanskje?
Trety ScanFlyer Rusty 7 Oct 2011 #4 Løfter denne igjen i håp om at noen kan hjelpe meg med SN-reg'ene.
G Glenn ScanFlyer Gold 7 Oct 2011 #5 20/9: SN3182 (FCO-BRU) OO-VEG SN2287 er BRU-OSL, har du et annet rutenummer?
Trety ScanFlyer Rusty 7 Oct 2011 #6 Glenn said: 20/9: SN3182 (FCO-BRU) OO-VEG SN2287 er BRU-OSL, har du et annet rutenummer? Click to expand... Hei, takk for svar! Rutenummeret er riktig, det er bare jeg som greide å skrive feil rute - det er BRU-OSL jeg er ute etter ja.
Glenn said: 20/9: SN3182 (FCO-BRU) OO-VEG SN2287 er BRU-OSL, har du et annet rutenummer? Click to expand... Hei, takk for svar! Rutenummeret er riktig, det er bare jeg som greide å skrive feil rute - det er BRU-OSL jeg er ute etter ja.
G Glenn ScanFlyer Gold 7 Oct 2011 #7 Trety said: Hei, takk for svar! Rutenummeret er riktig, det er bare jeg som greide å skrive feil rute - det er BRU-OSL jeg er ute etter ja. Click to expand... Ok, hehe. Da var det OO-DJS.
Trety said: Hei, takk for svar! Rutenummeret er riktig, det er bare jeg som greide å skrive feil rute - det er BRU-OSL jeg er ute etter ja. Click to expand... Ok, hehe. Da var det OO-DJS.