• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

2725 kr, Julvik tar deg til New York

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
Sydamens nye venn.

Enda en jul alene. Selvsagt er det koselig å bo i Julvik, men Sydamen kjente seg likevel litt ensom da hun kom hjem i dag. Men da hun så den hvite snøen som lyste så vakkert, fikk hun en strålende idé. Hun ønsket seg jo en mann, så hun kunne jo lage en. Da snømannen var ferdig, kjentes det som om hun hadde fått en bestevenn. Nå hadde hun noen å dele julen med, noen hun kunne fortelle ting til, og som ikke sladret om hvilke julegaver hun hadde kjøpt.

Replying to Topic '2725 kr, Julvik tar deg til New York'

Folkene i Julvik har våknet - og det med et knalltilbud til THE BIG APPLE!!!
Dra og se Concorde på en pram! http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=53282

Dette er jo gode nyheter for vår 'Concorde' også. ;) Tipper han hiver seg på og kjøper minst en tur i dag.

Prisen fra TOS ligger etter hva jeg kan se på ca 4.000,- for TOS-EWR. Det er slett ikke noe dårlig tilbud! Kanksje man skulle ta seg en tur.

jy

Jammen ble det ikke en tur til NYC i mars, til tross for den lett surrealistiske teksten. :)

foreslår på det varmeste å ta en helikoptertur - se f.eks. www.libertyhelicopters.com - over byen og Lady LIberty. Herlig!

Og nå kl 1737 kom mailen fra SAS med dagens luke i adventskalenderen ....kun 6,5 t igjen av tilbudet. Virker som utsendelsene av lukene går tregt....kanskje for mange som har meldt sin interesse.

Originally posted by DY

Og nå kl 1737 kom mailen fra SAS med dagens luke i adventskalenderen ....kun 6,5 t igjen av tilbudet. Virker som utsendelsene av lukene går tregt....kanskje for mange som har meldt sin interesse.

Eller kansje din ISP og mailserver har problemer ...., har du sjekket "mail header
'n" ?

Problemer....har fått mailer i hele dag....men hvem vet..iallefall ikke jeg.Må vel innrømme at jeg ikke engang vet hva du spør om:)

Originally posted by DY

Min e-post kom kl. 0759 i morges, så det fungerer for enkelte.:)

jy

Bra tilbud, meeen: "fly direkte t/r" ????

Originally posted by LCH

Bra tilbud, meeen: "fly direkte t/r" ????

Så det samme men valgte ikke kommentere det i frykt for protester. SAS flyr ikek direkte fra Norge til USA nei. Men tilbudet var veldig prisgunstig i allefall:)

Betyr vel bare at man ikke kan ha layover elelr noe sånt.

Jeg får mail fra SAS sin julekalender litt som det passer SAS tror jeg... Noen dager tidlig - noen dager sent som DY og noen dager har jeg ikke fått mail i det hele tatt!!!

og jeg får min mail daglig rundt 0800 jeg da.. så er nok ikke sikkert at det er SAS det er no feil med men heller med internettleverandøren deres :p

Men who cares... Jeg er da alikevel inne på julekalenderen før mailen...

Samtlige mailer fra SAS julekalender til meg har blitt sendt nøyaktig kl. 0800

At de mottas til andre tider er jo en annen sak... :spin:

Back