B BudFox Newcomer 24 Mar 2010 #1 Hei, Naar opplysningen blir tilgjengelig - hvilken maskin ? MANGE takk! Hilsen Budfox
OSL-MRU ScanFlyer Silver 24 Mar 2010 #2 Norwegian har strenge regler når det gjelder sånn info. Du vil nok antakeligvis ikke finne det ut før du går ombord, hvis ikke en eller annen "in-sider" kan snuse litt rundt?! Last edited: 24 Mar 2010
Norwegian har strenge regler når det gjelder sånn info. Du vil nok antakeligvis ikke finne det ut før du går ombord, hvis ikke en eller annen "in-sider" kan snuse litt rundt?!
B BudFox Newcomer 24 Mar 2010 #4 Glenn said: Det er en 737-800.. Reg kan noen andre komme med. Click to expand... Ah - Ok, det visste jeg ikke! Har jo fungert før Om noen kan hjelpe hadde jeg satt veldig pris på det -Bf
Glenn said: Det er en 737-800.. Reg kan noen andre komme med. Click to expand... Ah - Ok, det visste jeg ikke! Har jo fungert før Om noen kan hjelpe hadde jeg satt veldig pris på det -Bf
A akira Scanflyer Silver 24 Mar 2010 #5 Det blir den hvite svanen som skal fly deg fra LGW til OSL. God tur!
B BudFox Newcomer 24 Mar 2010 #6 akira said: Det blir den hvite svanen som skal fly deg fra LGW til OSL. God tur! Click to expand... Oki - tror jeg tok den Tusen takk!
akira said: Det blir den hvite svanen som skal fly deg fra LGW til OSL. God tur! Click to expand... Oki - tror jeg tok den Tusen takk!