Nja ikke så gode tilbud dessverre. Kjøp brukt og spar penger sier nå jeg.
Tja. Noen gode og noen ikke fullt så gode tilbud. Sånn vil det nok alltid være.
Uansett vil det nok være noen som blir fornøyd med å spare noen lapper på nytt utstyr.Personlig har jeg tilhørt "bruktkategorien" de siste 25 årene,men noe nytt er jo alltid fristende da![]()
Hehe ja er noe eget med helt nytt utstyr. Prisen var ikke så gale sammenliknet med vanlig nypris. Har nok sittet litt for lenge inne på bruktmarkedet på foto.no slik at prisreferansene mine er litt lavere.
Må inrømme at Samyang 14mm F2.8 ultravidvinkelene frister litt ^_^
"Yikes" her også. Fikk just bekreftelse...Yikes :wow:Gratulerer, det tenker jeg blir noen spektakulære bilder.
Hehe ja er noe eget med helt nytt utstyr. Prisen var ikke så gale sammenliknet med vanlig nypris. Har nok sittet litt for lenge inne på bruktmarkedet på foto.no slik at prisreferansene mine er litt lavere.
Må inrømme at Samyang 14mm F2.8 ultravidvinkelene frister litt ^_^
Gratulerer viking, det er et rått objektiv. Drømte om det i min tid som nikon-bruker. Det var jo et rått tilbud, skjønner godt du slo til på det!
Hvilket kamera har du? Fullformat eller crop?Er litt usikker. Vet ikke om jeg vil ha mer vidvinkel enn 17mm.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.