2010 The MOW Year

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Nå er ikke gamle MOW så aktiv med kameraet som han engang var - ikke minst pga bosted og jobbsituasjon - men det hender likevel engang i blant at jeg plukker det frem. Jeg hadde bl.a. en fremragende dag på OSL i sommer sammen med Fellowship og ENGM_911. Forhåpendtligvis kan vi få til en slik i år også!

Her kommer noen favoritter fra 2010 - først to fra ATL:

001.jpg

002.jpg

Jeg fikk også gleden av å fly A380 i 2010. En begivenhetsrik vintertur ga meg et trangt sete langt bak i Air France's eksemplar nummer to ..
Bildet er ikke noe særlig, men det må nå med ....

003.jpg

Så fire fra OSL:

004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

Og til slutt litt terminalspotting - to fra EWR.

008.jpg

009.jpg

Takk for titten!

Mye flott med herlig innramming av Korean:)
Skjønner at jeg bør dra med meg kamerautstyret på neste utenlandsreise:rolleyes:

Nydelige bilder, MOW! Jeg liker virkelig at du har med så mye "miljø" i bildene. Selv om fly er gøy, kan fly og himmel bli kjedelig i lengden. Men disse var spennende. Alle sammen.

Neste gang skal jeg plukke ut den beste firmabilen og ta deg med til 2 steder ytterst få spottere har vært på.

Bra Andreas - begynn allerede i morgen å spare til neste års kavalkade" :-)

Herlig MOW! Hvor er det bra plasser og spotte på ATL? Skal nok ha en dag med spotting der til sommeren. Har leiebil.

Herlig MOW! Hvor er det bra plasser og spotte på ATL? Skal nok ha en dag med spotting der til sommeren. Har leiebil.

Har ennå til gode å finne noen utenfor gjerdet ..... :( Lokalpolitiet er visst heller ikke av de mest tolerante, selv om jeg ikke har hatt nærkontakt med dem selv.

Bra bilder, men de tre siste fra OSL har fargefeil (alt for mye grønnfarge) og lyset skrudd alt for langt opp. ;)

-A

Godt å se at du ikke lar være å fotografere selv om du må ha en av universets mest spennende foto-samlinger... Gjerne mer takk...

hei å hå

H

Back