2008 World's Best Cabin Staff

Det var hygelig! Syntes selv DY sine cabin crew scorer høyt på de nevnte kriteriene! Det koster så uendelig lite å være hygelig og høflig uten at det er overdrevent kunstig!

Vel fortjent, synes jeg.
De gangene jeg har flydd med DY har kabinpersonalet alltid vært hyggelige.
Synes de er litt mer "folkelige". De kan slå av en spøk og er ofte mer pratsomme enn den effektive, men kjølige servicen jeg ofte synes SAS har.

Vel smaken er som baken, nemlig delt!
Noen ganger er servicen tipp topp, mens andre ganger er den kanskje heller litt tvilsom. Slik er det hos alle selskaper.
Her er to fine eks. på at man ser bare det man vil se..

ps! Jeg har forresten aldri vært med på en flyvning med SAS der jeg ikke får hei, god morgen eller velkommen av hyggelig crew når jeg kommer ombord!

Synes de er litt mer "folkelige". De kan slå av en spøk og er ofte mer pratsomme enn den effektive, men kjølige servicen jeg ofte synes SAS har.

Norwegian har tydeligvis utmerket seg positivt ovenfor kundene sine, og det blir da lagt merke til! All honør til dem for det!
Men skulle ha vært interesant å se hvor SAS havnet på den samme listen, bare for sammenligning.

Grattis til alle ombord hos DY!!! Tenk bare på hva dere kunne ha utrettet med gratis servering over hele linja. The Singapore Girls kunne gått av med pensjon - alle sammen!!!

De som tror at jeg er pro SAS, anti DY, og forutinntatt, sur og arrogant (goul) kan svelge ordene sine, jeg flyr stort sett med et åpent sinn. Med KLM frykter jeg derimot det verste, og er alltid skeptisk ;)

hehe nå må jeg jo bare si at mine ord var svelgt ca. 15min før du fikk svart på det svelgte innlegget ;)

Hyggelig for Norwegian. Selv har jeg blandede erfaringer med både SAS og Norwegian, og det er umulig å si at det ene selskapet er bedre enn det andre. Det handler jo mest om personene og ikke om selskapene. Det som i alle fall er åpenbart er at SAS er bedre i Sør-Norge ettersom de kabinansatte i større grad kan vise seg frem p.g.a. serveringen.

Back