atck ScanFlyer Gold 22 Jan 2008 #21 Re: 2007 i bilder fra meg også... Ja når Bodørampen hiver seg på så må jeg bare takke for lovordene nok en gang. Så får vi se om jeg er like heldig med flyturene i år... K
Re: 2007 i bilder fra meg også... Ja når Bodørampen hiver seg på så må jeg bare takke for lovordene nok en gang. Så får vi se om jeg er like heldig med flyturene i år... K
PHK Newcomer 23 Jan 2008 #22 Re: 2007 i bilder fra meg også... Her er det vel bare og bøye seg i støvet
LN-AFG ScanFlyer Gold Medlem 3 Feb 2008 #23 Re: 2007 i bilder fra meg også... Sent ute men slenger meg på, absolutt noe av det best jeg har sett på dette forumet. Kunne med rette vært uploadet til Airliners.net!
Re: 2007 i bilder fra meg også... Sent ute men slenger meg på, absolutt noe av det best jeg har sett på dette forumet. Kunne med rette vært uploadet til Airliners.net!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 4 Feb 2008 #24 Re: 2007 i bilder fra meg også... Utrolig mange bra bilder! Men jeg savner mer sivilt, men det er min smak. Smaken den er delt den, slik som baken!
Re: 2007 i bilder fra meg også... Utrolig mange bra bilder! Men jeg savner mer sivilt, men det er min smak. Smaken den er delt den, slik som baken!