atck ScanFlyer Gold 18 Jan 2008 #1 2007 i bilder fra meg også... Et utvalg fra året som gikk. Sjøl om mye av tida ikke ble tilbragt på flyplassen ble det jo noen bilder.
2007 i bilder fra meg også... Et utvalg fra året som gikk. Sjøl om mye av tida ikke ble tilbragt på flyplassen ble det jo noen bilder.
atck ScanFlyer Gold 18 Jan 2008 #4 Re: 2007 i bilder fra meg også... Og til slutt FAA day på Yeovilton i juli
B BoeingOnFinal ScanFlyer Blue 18 Jan 2008 #5 Re: 2007 i bilder fra meg også... Dette var bare helt fantastisk! Air-to-air bilder av slikt utvalg og kvalitet har jeg ikke sett maken til. Og dekning av alt fra militær, sivil, allmenn, både fly og heli var toppen av kaka.
Re: 2007 i bilder fra meg også... Dette var bare helt fantastisk! Air-to-air bilder av slikt utvalg og kvalitet har jeg ikke sett maken til. Og dekning av alt fra militær, sivil, allmenn, både fly og heli var toppen av kaka.
LN-AØR ScanFlyer Crusty 18 Jan 2008 #6 Re: 2007 i bilder fra meg også... Er vel noe av det råeste jeg har sett. Makan til bildeserie. Rett og slett fantastisk!!! :devot::devot::devot:
Re: 2007 i bilder fra meg også... Er vel noe av det råeste jeg har sett. Makan til bildeserie. Rett og slett fantastisk!!! :devot::devot::devot:
pgaa ScanFlyer Gold 18 Jan 2008 #7 Re: 2007 i bilder fra meg også... Helt enig, sykt bra bilder... Noe av det beste jeg er sett ! EVER !
Re: 2007 i bilder fra meg også... Helt enig, sykt bra bilder... Noe av det beste jeg er sett ! EVER !
flyKSU ScanFlyer Gold 18 Jan 2008 #8 Re: 2007 i bilder fra meg også... WOW! Air to air bildene var jo i en klasse for seg sjøl, og de andre var jo fantastiske alle sammen :up: Nyyyyydelig
Re: 2007 i bilder fra meg også... WOW! Air to air bildene var jo i en klasse for seg sjøl, og de andre var jo fantastiske alle sammen :up: Nyyyyydelig
mikro A330 Medlem 18 Jan 2008 #9 Re: 2007 i bilder fra meg også... Disse bildene var bare helt fantastiske :up: Alle bildene var helt fantastiske, men jagerflybildene i første post var helt råe
Re: 2007 i bilder fra meg også... Disse bildene var bare helt fantastiske :up: Alle bildene var helt fantastiske, men jagerflybildene i første post var helt råe
S seilfly Infrequent traveller ;-) 19 Jan 2008 #10 Re: 2007 i bilder fra meg også... Knallbilder, og detaljshots'ene sitter også som et skudd!
sarky Push-back operator 19 Jan 2008 #11 Re: 2007 i bilder fra meg også... Skal si jeg er meget imponert av bildene dine! Meget flotte bilder =)
Re: 2007 i bilder fra meg også... Skal si jeg er meget imponert av bildene dine! Meget flotte bilder =)
atck ScanFlyer Gold 19 Jan 2008 #12 Re: 2007 i bilder fra meg også... Takk skal dere ha folkens. Det er jo bra man får noe igjen for de tusener av bilder man tar i løpet av et år. Kyrre
Re: 2007 i bilder fra meg også... Takk skal dere ha folkens. Det er jo bra man får noe igjen for de tusener av bilder man tar i løpet av et år. Kyrre
CFM ScanFlyer Crusty 19 Jan 2008 #13 Re: 2007 i bilder fra meg også... Mulig det kommer av influensaen, men dette var så bra at det nesten ble litt kvalmt i beste forstand :up:
Re: 2007 i bilder fra meg også... Mulig det kommer av influensaen, men dette var så bra at det nesten ble litt kvalmt i beste forstand :up:
K Kim777 ScanFlyer Blue 20 Jan 2008 #15 Re: 2007 i bilder fra meg også... WoW, her var det mye fint! Rett og slett imponerende disse air to air bildene.
Re: 2007 i bilder fra meg også... WoW, her var det mye fint! Rett og slett imponerende disse air to air bildene.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 20 Jan 2008 #16 Re: 2007 i bilder fra meg også... Kan ikke gjøre noe annet enn å slenge meg på å si meg 100% enig i de kommentarene som har kommet
Re: 2007 i bilder fra meg også... Kan ikke gjøre noe annet enn å slenge meg på å si meg 100% enig i de kommentarene som har kommet
LN-MEH ScanFlyer Gold 20 Jan 2008 #17 Re: 2007 i bilder fra meg også... sirpjalle said: Kan ikke gjøre noe annet enn å slenge meg på å si meg 100% enig i de kommentarene som har kommet Click to expand... Det er jeg også!
Re: 2007 i bilder fra meg også... sirpjalle said: Kan ikke gjøre noe annet enn å slenge meg på å si meg 100% enig i de kommentarene som har kommet Click to expand... Det er jeg også!
SE-DYD ScanFlyer Gold 21 Jan 2008 #18 Re: 2007 i bilder fra meg også... Og jeg må bare si jeg misunner deg de air2air bildene!:thumbup
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 21 Jan 2008 #19 Re: 2007 i bilder fra meg også... Denne serien, og den som JørgenS hadde ifjor er vel det beste som er vist mener jeg i 2007.:devot: Airbus 330.
Re: 2007 i bilder fra meg også... Denne serien, og den som JørgenS hadde ifjor er vel det beste som er vist mener jeg i 2007.:devot: Airbus 330.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 22 Jan 2008 #20 Re: 2007 i bilder fra meg også... Hiver meg bare på Kyrre! Utrolig flotte bilder. Ord blir overflødige!!! Espen hilser fra Bodø
Re: 2007 i bilder fra meg også... Hiver meg bare på Kyrre! Utrolig flotte bilder. Ord blir overflødige!!! Espen hilser fra Bodø