• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

20 prosent rabatt på reiser

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
20 prosent rabatt på reiser

Jeg fikk akkurat en e-post fra SAS som gir 20 prosent rabatt på en t/r-reise med SAS (hele rutenettet) for meg og inntil åtte andre personer. Tilbudet gjelder for bestilling i perioden 24. juni – 3. juli, og reisen kan gjennomføres i perioden 24. juni – 31. desember 2009.

Som EuroBonus Gullmedlem er du en høyt prioritert kunde hos oss. Og i en tid da flyselskapene ønsker å ta ekstra godt vare på sine passasjerer – er det deg vi vil prioritere

Gå ikke glipp av dette tilbudet. Benytt sjansen til å ta en ekstra reise i år. Se det som en bonus – det har du gjort deg fortjent til. Selvfølgelig opptjenes poeng på reisen.

Last edited:
Re: 20 prosent rabatt på reiser

Hyggelig det, da. Dette er nok ikke et tilbud som går til så mange.

Fikk den jeg også. Litt kjipt at siste hjemreise er 31. des, hvis ikke hadde den vært perfekt for Thailandturen som planlegges i romjulen.

Ser for meg at det kan bli en tur i eco extra til NYC og kanskje BKK og Pek eller NRT.

På Widerøe-siden det henvises til står det inntil 20%. Er det avhengig av kabinklasse, bookingklasse, pris eller...?

Jeg sjekket en tur til Dublin nå, og der så det ut til at det gav 10% rabatt.

Vurderer sterkt å legge inn en bestilling til Bangkok i september i Economy Extra, full flex til 11 bob, ser ut til å være full refusjon på den skulle det bli nødvendig. Drøye 13.000,- for fixed Biz er og fristende.
Noen som husker hvor lenge ruten til Seattle flys ?

Last edited:
Re: Thai til Oslo -- so what??

Sjekket eksterne mailpostkasser - og der lå det

Kun for EuroBonus Gullmedlemmer. Opptil 20 % rabatt på en bestilt reise.
Som EuroBonus Gullmedlem er du en høyt prioritert kunde hos oss. Og i en tid da flyselskapene ønsker å ta ekstra godt vare på sine passasjerer – er det deg vi vil prioritere.

EuroBonus Gold
Vi har derfor tatt frem et unikt tilbud til deg og din familie (eller dine venner) der du får opptil 20 % rabatt på en reise med oss. Tilbudet gjelder for deg som er EuroBonus Gullmedlem og som bestiller innen 3. juli; reisen kan du foreta i løpet av året.
Gå ikke glipp av dette tilbudet. Benytt sjansen til å ta en ekstra reise i år. Se det som en bonus – det har du gjort deg fortjent til. Selvfølgelig opptjenes poeng på reisen.*

Velkommen om bord!

Tilbudet gjelder kun når du bestiller på linken under........

Vurderer sterkt å legge inn en bestilling til Bangkok i september i Economy Extra, full flex til 11 bob, ser ut til å være full refusjon på den skulle det bli nødvendig. Drøye 13.000,- for fixed Biz er og fristende.
Noen som husker hvor lenge ruten til Seattle flys ?

Faktisk skal SAS bare ha 800 kr. mer Economy Extra på utreise og 1200 kr. på hjemreise enn i Economy Class. Ca. 7-8000 kr. t/r Oslo-Bangkok i Economy Extra - ikke verst!

Det ble vel ikke noe av dette sist sommer, men er det noen som vet om det kommer noe lignende i år?

Back