Jørgen S ScanFlyer Blue 14 May 2010 #1 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Midt i eksamensforberedelsene - men fotoapparatet frister mer enn pensumbøker ! Her er 20 bilder fra de siste 2 ukene Jørgen
20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Midt i eksamensforberedelsene - men fotoapparatet frister mer enn pensumbøker ! Her er 20 bilder fra de siste 2 ukene Jørgen
Blackhawk ScanFlyer Gold 14 May 2010 #2 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Vakkert og stilfullt, ikke mer å si om den saken!
H Hermann SF ScanFlyer Silver 14 May 2010 #3 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Her var det mye tøft. Jeg liker det "lille ekstra" ved mange av bildene dine, f. eks bildet av Icelandair Cargo!
Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Her var det mye tøft. Jeg liker det "lille ekstra" ved mange av bildene dine, f. eks bildet av Icelandair Cargo!
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 14 May 2010 #4 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Stilig, intet annet å si.
putzmeister ScanFlyer Dusty 14 May 2010 #6 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Du imponerer virkelig Jørgen. Meget bra serie
OSL-MRU ScanFlyer Silver 14 May 2010 #7 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Herlige bilder! Når resultatet er så bra som dette, så skjønner jeg godt at skolebøkene blir liggende! :colgate: Keep'em coming!
Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Herlige bilder! Når resultatet er så bra som dette, så skjønner jeg godt at skolebøkene blir liggende! :colgate: Keep'em coming!
svgspotter ScanFlyer Gold 14 May 2010 #8 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Man ser hvem som hersker på norske flyplasser!
Bronzee pr0 14 May 2010 #9 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Veldig pene bilder, også veldig bra kvalitet!
baselutvann ScanFlyer Gold 14 May 2010 #10 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Fine bilder nok en gang! hva slags program bruker du til å redigere?
Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Fine bilder nok en gang! hva slags program bruker du til å redigere?
Jørgen S ScanFlyer Blue 14 May 2010 #11 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Takk , alle ! baselutvann said: Fine bilder nok en gang! hva slags program bruker du til å redigere? Click to expand... Tar bildene i RAW og konverterer de til JPEG med Photoshop`s egen raw-converter ACR (Adobe Camera Raw) - deretter behandler jeg JPEG`ene videre i "vanlig" Photoshop :spin
Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Takk , alle ! baselutvann said: Fine bilder nok en gang! hva slags program bruker du til å redigere? Click to expand... Tar bildene i RAW og konverterer de til JPEG med Photoshop`s egen raw-converter ACR (Adobe Camera Raw) - deretter behandler jeg JPEG`ene videre i "vanlig" Photoshop :spin
LN-VGT ScanFlyer Blue 18 May 2010 #12 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) I disse DC10 tider, har jeg gått glipp av disse fantastiske fotografiene! Når jeg ser bildeposter av Jørgen S vet jeg at det er kvalitet Sykt fint lys,og utrolig skarpe!
Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) I disse DC10 tider, har jeg gått glipp av disse fantastiske fotografiene! Når jeg ser bildeposter av Jørgen S vet jeg at det er kvalitet Sykt fint lys,og utrolig skarpe!
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 18 May 2010 #13 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Veldig god serie, og du er uvanlig flink til å finne spennede motiver og ikke minst å fange dem med linsa
Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Veldig god serie, og du er uvanlig flink til å finne spennede motiver og ikke minst å fange dem med linsa
Tændis ScanFlyer Blue 18 May 2010 #14 Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Utrolig flotte bilder som alltid fra den kanten Skulle dog sett at de var en tanke større.
Re: 20 mai-bilder (gardermoen, säve og torp) Utrolig flotte bilder som alltid fra den kanten Skulle dog sett at de var en tanke større.