20.000 poeng til Asia/USA

Maltwhisky

ScanFlyer Blue
SAS said:
I perioden 24. - 28. november har vi supersalg til Beijing, Chicago, Seattle og Tokyo med SAS i Economy, for reiser fra 15. januar - 28. februar 2009.

For 20.000 poeng får man Economy-billett, inkludert tilslutningsbillett fra Norge til ARN/CPH.

Klikk og kjøp!

Bra tilbud, passer jo bra for SEA-julebordfolket også (hvis det er ledige plasser)

Dette er jo et meget bra tilbud. En tur til Tokyo eller SEA frister.....

Edit: Bortsett fra et jeg ikke finner et eneste sete ledig til SEA i hverken Januar eller februar....

Last edited:
Og her de danske tilbud, de som vanligt ikke er så gode som fra Norge (færre destinationer at vælge imellem):

http://www.sas.dk/da/EuroBonus/Nyheder--tilbud/tilbud-pa-bonusrejser

Synes ofte at Eurobonus er meget dårlige til at have gode tilbud fra DK - det er ofte, at der er gode tilbud - specielt fra Norge og via CPH eller ARN - som ikke kan bestilles i DK. Det kan jo undre, men Eurobonus er åbenbart ikke særligt interesserede i de danske kunder...

Dette er jo et meget bra tilbud. En tur til Tokyo eller SEA frister.....

Edit: Bortsett fra et jeg ikke finner et eneste sete ledig til SEA i hverken Januar eller februar....

Fra OSL eller fra andre steder i Norge?? Jeg får hvertfall opp mange forskjellige dager t/r OSL. Kan jo være innenlands som er fullbooket.

Veldig bra kampanje - og det er vel særlig Tokyo som vekker oppsikt. Det har vært flere kampanjer av ulike slag til Beijing, mens Tokyo har vært utelatt. SAS hadde en liknende kampanje med billetter til Chicago og Seattle i desember i fjor, og da booket jeg billett til Chicago for 15.000 poeng. Kommer ikke til å booke billett på denne kampanjen da jeg er ganske lei av å reise - og dessuten er det ganske uklart hva de neste månedene vil bringe...

Veldig bra kampanje - og det er vel særlig Tokyo som vekker oppsikt.

Indeed!

.....og undertegnede benytter seg av tilbudet og tar seg en helg i Tokyo i Januar:colgate:

Og vil man med 1.90 på strømpelessen gå under betegnelsen Big in Japan? :p

Last edited:
Endelig godt jeg ikke har poeng nok, for da hadde jeg ergret meg wasabi-grønn over at jeg har gitt kolleger pappaperm og fri i perioden... Sjønt man kunne jo ta en helg og kjøpe noen poeng. Hm. Tenke litt mer.

Fra OSL eller fra andre steder i Norge?? Jeg får hvertfall opp mange forskjellige dager t/r OSL. Kan jo være innenlands som er fullbooket.

Jeg reiser fra TOS. Det ser ut til at flaskehalsen er TOS-OSL... Men unektelig litt forbannet at det ikke er noe som helst ledig i hverken januar eller februar.... Litt pussig at når jeg søker på TOS-Tokyo så er det ledig hele veien. Det må bety at det er ledige bonusseter, men kanskje på andre avganger enn de som korresponderer med SEA-flighten?

Endelig godt jeg ikke har poeng nok, for da hadde jeg ergret meg wasabi-grønn over at jeg har gitt kolleger pappaperm og fri i perioden... Sjønt man kunne jo ta en helg og kjøpe noen poeng. Hm. Tenke litt mer.

Har heller ikke nok poeng og heller ingen feriedager igjen :) Men å kjøpe poeng er selvfølgelig et godt alternativ spesielt nå som de kjører 25% rabatt på kjøp av EB-poeng.

Jeg får heller spise sushi på den lokale sushirestauranten :)

Hm, Tokyo frister veldig, men jeg har litt problemer med å booke på såpass kort varsel. Jeg benyttet meg av et lignende tilbud til Beijing tidligere i år og jeg og reisefølget ble oppgradert til Economy Extra på vei hjem, det kalelr jeg god uttelling for poengene. Mye kan sies om Eurobonus, men de skal ha for at det har noen bra tilbud relativt ofte.

Såpass får dere tåle!

At det ikke er slike spesialtilbud til Bangkok midt i høysesongen dit er jo ikke det minste rart - de destinasjonene de tilbyr er vel i langt større grad businessdestinasjoner med liten (turist)trafikk på denne tiden av året.

Indeed!

.....og undertegnede benytter seg av tilbudet og tar seg en helg i Tokyo i Januar:colgate:

Og vil man med 1.90 på strømpelessen gå under betegnelsen Big in Japan? :p

Kult, heldiggris - skulle gjerne gjort det samme. Funnet deg et bra sete i airbusen? Setene 31ABGH har veldig bra benplass husker jeg, men de ligger litt nære toalettene og TV-skjermen er i armlenen.

Kult, heldiggris - skulle gjerne gjort det samme. Funnet deg et bra sete i airbusen? Setene 31ABGH har veldig bra benplass husker jeg, men de ligger litt nære toalettene og TV-skjermen er i armlenen.

31H på nattflyningen på veien over, så får plass til bena mine;) På dagflygningen hjem var setene tatt så måtte ta til takke med en vanlig vindusete et par rader lenger bak

Og takk til deg, som limte den sangen godt fast oppe i hodet mitt i dag... :angry:^_^

Værsågod:thumbup:YES

Men var the orginalen fra Alphaville.http://www.youtube.com/watch?v=mXPUkrz7Uow

...eller coveren til Guano Apes du fikk på hodet
http://www.youtube.com/watch?v=CFojdQ8d7DY

....muhahaha:musikk:71:

Back