LN-EIR ScanFlyer Silver 4 Mar 2007 #2 Nå har du nok fornærmet Jens. Får prøve å bøte på skadene: :SWE :SWE :SWE Gratulerer til begge..
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 4 Mar 2007 #11 Gode gratulasjoner til både G-COLE og Cedlind, som jeg begge kan gi attest for godt vertskap på sin lokale flyplass
Gode gratulasjoner til både G-COLE og Cedlind, som jeg begge kan gi attest for godt vertskap på sin lokale flyplass
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 4 Mar 2007 #12 Grattis med dagen til dere begge. :cheers: Airbus 330. :smile2
G G-COLE ScanFlyer Gold 4 Mar 2007 #14 Takker og bukker for hilsner ! Var på innflytninsfest hos en kamerat i går, og der ble det bursdagsfeiring også... En hadde dag i går, og jeg i dag.... -Begge like unge !
Takker og bukker for hilsner ! Var på innflytninsfest hos en kamerat i går, og der ble det bursdagsfeiring også... En hadde dag i går, og jeg i dag.... -Begge like unge !
LN-EIR ScanFlyer Silver 5 Mar 2007 #17 Originally posted by Trety Gratulerer med dagen begge to! :cheers: Click to expand... De har ikke bursdag før 04.03-08. Du er litt tidlig ute..
Originally posted by Trety Gratulerer med dagen begge to! :cheers: Click to expand... De har ikke bursdag før 04.03-08. Du er litt tidlig ute..