Takket være DY og et visst salgstunt på nyttårsaften i fjor skal jeg tilbringe drøye 2 timer på OSL førstkommende mandag kveld. Jepp, en "kjedelig" t/r SVG-OSL var alt jeg rakk å booke før nyttårskveldens middagselskap kalte. Men så var det dette med gleden av å fly bare for å fly da. Krysser fingra for noen nye regs og kanskje min første tur med DY's -800. Triprapport kommer.
Forøvrig synes jeg det blir spennende å se om alt går i rute eller om jeg tilfeldigvis må tilbringe natta på OSL noe som kanskje ikke er det mest heldige siden jeg skal på jobb morgenen etter.
Siden det er passe sent på kvelden (mellom kl 1945 og 2155) så regner jeg med det er litt roligere på lufthavnen en tidligere på dagen, så jeg kan vel, med mindre noe uforutsett skulle skje, ta peiling på en tur landside for å trekke litt frisk luft og jakte på en passende souvenir.
Noen som vet om plasser jeg kan få kjøpt flyrelaterte postkort på Gardermoen?
What to do?
Forøvrig synes jeg det blir spennende å se om alt går i rute eller om jeg tilfeldigvis må tilbringe natta på OSL noe som kanskje ikke er det mest heldige siden jeg skal på jobb morgenen etter.
Siden det er passe sent på kvelden (mellom kl 1945 og 2155) så regner jeg med det er litt roligere på lufthavnen en tidligere på dagen, så jeg kan vel, med mindre noe uforutsett skulle skje, ta peiling på en tur landside for å trekke litt frisk luft og jakte på en passende souvenir.
Noen som vet om plasser jeg kan få kjøpt flyrelaterte postkort på Gardermoen?
What to do?
Last edited: