2 timer forsinket 757

NAX115

ScanFlyer Blue
Var på Værnes idag for å få min første 757 på brikken :D

Hva skjer med at bildene er så mørk da :cry: ? Redigerer jo dem lysere! Jaja, dere får overleve.

Starter med en kjedelig gris, LN-KHC
LN-KHC.jpg

LN-NOG
LN-NOG.jpg

Airport Patrol var ute å kjørte
AirportPatrol.jpg

KLM også
KLM-1.jpg

Så dagens høydepunkt, 2 timer (!) forsinket
TF-FIY1.jpg

TF-FIY
TF-TIY2.jpg

Kom vel nettopp tilbake i flåten, var leaset bort, derfor nymalt (?) Hadde ikke fått navn heller
TF-FIY3.jpg

Sweeeeet!
TF-FIY4.jpg

Fin bakfra også^^
TF-FIY5.jpg

Så tilbake til noen vanelige
LN-NOP.jpg

Ble faktisk litt fornøyd med dette forsøket
LN-KKB.jpg

Så var det Islandsluft sin tur igjen
TF-FIY6.jpg

TF-FIY7.jpg

TF-FIY8.jpg

Togspotting FTW
TOG.jpg

Takk for meg, legg gjerne igjen en liten eller stor kommentar

Fine bilder! Åssen er'e med tog til TRD fra Trondheim? Er videograf på UKM og er i byen fra fredag 24. til tirsdag 28. og håper å få klemt inn et par timers spotting på en flyplass jeg kun har spotta én gang ved før.

Åssen er'e med tog til TRD fra Trondheim? Er videograf på UKM og er i byen fra fredag 24. til tirsdag 28. og håper å få klemt inn et par timers spotting på en flyplass jeg kun har spotta én gang ved før.

Tog går ca. 1 gang i timen mellom Trondheim S og Værnes, med litt variasjon over døgnet.

Buss fra sentrum går opptil 6 ganger i timen (4 med Flybussen, 2 med Værnesekspressen) og tar omtrent like lang tid som tog.

Tog går ca. 1 gang i timen mellom Trondheim S og Værnes, med litt variasjon over døgnet.

Buss fra sentrum går opptil 6 ganger i timen (4 med Flybussen, 2 med Værnesekspressen) og tar omtrent like lang tid som tog.

Nå går faktisk Nettbuss' sine flybusser 6 ganger/time i rush. :)
Flybussen 4-6/time - 100,-
Værnesekspressen 1-2/time - 100,-
NSB Lokaltog 1/time - ~70,-
Nettbuss' rutebuss (ikke timekspressen) 2-4/time - 74,-
(Priser for voksne. For studenter er det vel samme pris (70) over hele linja)

Nå går faktisk Nettbuss' sine flybusser 6 ganger/time i rush. :)

Det ser det ut til at du har rett i ja :D

Forøvrig er studentprisene slik:
Flybussen: 70,-
Værnesekspressen: 70,-
Tog: 50,-

Ellers kan en spare penger på kjøpe en t/r-billett. 170,- på Flybussen (ingen studentrabatt på denne) og 150,-/120,- (voksen/student) på Værnesekspressen. Ulempen er at man må bruke samme selskap begge veier.

Nettbuss' rutebuss (ikke timekspressen) 2-4/time - 74,-
Fins det flere busser fra sentrum til Værnes enn Flybussen og Værnesekspressen? :O

Back