EB ScanFlyer Inventory Medlem 1 Mar 2008 #3 Husker jeg som ungdom hadde en stor F-27 modell fra BusyBee i tre...
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 7 Mar 2008 #7 Det er en blanding av F50 og F27, den er merket som F50 med livery og vinduene, men den har F27-propeller. Men enig i at den er mest F50.. Last edited: 7 Mar 2008
Det er en blanding av F50 og F27, den er merket som F50 med livery og vinduene, men den har F27-propeller. Men enig i at den er mest F50..
Lennart ScanFlyer Rusty 8 Mar 2008 #9 Lurer på hvem som lurer seg bak iden fbufreak ? Han byr på ett fly jeg selger på ebay ^_^
Lennart ScanFlyer Rusty 29 Mar 2008 #14 5 cm lang er tingesten Attachments ln-npb.jpg 159.8 KB · Views: 226
Lennart ScanFlyer Rusty 1 Apr 2008 #17 LN-KOG said: Du får dem billigere fra Tyskland Click to expand... Derfor har eg bestemt meg for IKKE å selge
LN-KOG said: Du får dem billigere fra Tyskland Click to expand... Derfor har eg bestemt meg for IKKE å selge
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 2 Apr 2008 #18 EB said: Husker jeg som ungdom hadde en stor F-27 modell fra BusyBee i tre... Click to expand... Har du bilder av denne Eivind? Og hvor er den nå? Espen
EB said: Husker jeg som ungdom hadde en stor F-27 modell fra BusyBee i tre... Click to expand... Har du bilder av denne Eivind? Og hvor er den nå? Espen
S. Holberg ScanFlyer Gold 2 Apr 2008 #19 Leorim said: Derfor har eg bestemt meg for IKKE å selge Click to expand... Hvor kan du få da? Nettside?
Leorim said: Derfor har eg bestemt meg for IKKE å selge Click to expand... Hvor kan du få da? Nettside?