2 spørsmål
satt og tittet på flygradar og lurte på: Klarer en A321 denne turen nonstop:
Callsign: AFR106J
Reg: F-GTAT
Hex (Mode-S): 394C13
Modell: Airbus A321-212 (A321)
Flygbolag: Air France
Lat: 59.0814
Lon: 15.46657
Höjd: 30575 fot (9319 m)
Hastighet: 450 knop (833 km/h)
Riktning: 50 grader
Tid: 2009-06-20 18:13:23
Radar: ESSA
Från: Paris, Charles De Gaulle (CDG)
Till: Guangzhou, Baiyun (CAN)
2. Har sittet og tittet og ser at fra tid til annen kommer Jet Airways fra Del-Bru på en routing som tar den over Bornholm før de vrir sørover igjn. Er klar over vind og slikt, men synes allikevel den virker dryg.
Eller er begge spørsmål logiske alliavel? Någen så vett
satt og tittet på flygradar og lurte på: Klarer en A321 denne turen nonstop:
Callsign: AFR106J
Reg: F-GTAT
Hex (Mode-S): 394C13
Modell: Airbus A321-212 (A321)
Flygbolag: Air France
Lat: 59.0814
Lon: 15.46657
Höjd: 30575 fot (9319 m)
Hastighet: 450 knop (833 km/h)
Riktning: 50 grader
Tid: 2009-06-20 18:13:23
Radar: ESSA
Från: Paris, Charles De Gaulle (CDG)
Till: Guangzhou, Baiyun (CAN)
2. Har sittet og tittet og ser at fra tid til annen kommer Jet Airways fra Del-Bru på en routing som tar den over Bornholm før de vrir sørover igjn. Er klar over vind og slikt, men synes allikevel den virker dryg.
Eller er begge spørsmål logiske alliavel? Någen så vett
