1t og 55minutt cnx i BKK - Rekker jeg det?

jameson82

Flysitter
Reiser imorgen SYD-BKK med Thai first. Skulle egentlig hatt 3 dagers stoppover i BKK men har slitt med mageproblemer i 5 dager nå så vil egentlig bare hjem. Så vurdere å ditche first class ticket hjem og kjøpe enveis hjem.
Ser SK forlater BKK 00.25 og jeg lander i BKK 1.55h før 22.35. Er det en stor sjanse å ta? SAS billetten er ikke billig. 7000 kr

Re: Rekker jeg det?

Nei. Har ikke vært i kontakt med lege forsåvidt eller. Burde det vært mulig å få dekket hjemreise igjennom de? Forklare de at en US DM tur ikke kan forandres etter man har begynt turen.

Ha med å oppsøke doktor i BKK... De er visst berømte med å fixe slike ting ??

jeg er skeptisk ovenfor alle doktorer uansett hvor de kommer fra ;-)

Men for 7000 kroner kan det være greit å bryte noen prinsipper og legge skepsis til side;) gå til legeasap ogforklar du skal fly laaaangt og be om antibiotika. I BKK får du dette uten resept, sikkert noen her inne som kan gi deg navnet på en bredspektret type.

Sjekk hva forsikringen din sier om min connection time, dette varier. Gjensidige hadde 90 min, men andre har to til tre timer.

Om man har bestillt first class ticket så bør man jo få det dekket av forsikkringen hjem om man blir syk? Altså reise hjem på First på forsikringen.. Det er jo det man har betalt for...

Det er vel bare til å ta en kjapp sjekk i betingelsene for forsikringen, så finner han det ut.

Årsaken jeg sa dette er at jeg har mange venner som har brukt antibiotika i Thailand, og der virker det. Oftest får man kun "globoid" i Norge..:up:

Årsaken jeg sa dette er at jeg har mange venner som har brukt antibiotika i Thailand, og der virker det. Oftest får man kun "globoid" i Norge..:up:

Virker helt til vi får multiresistente bakterier som tar livet av oss alle som en :D

Back