LN-MOW Flyklapper Medlem 7 Sep 2008 #1 Litt mer fra boksen. Først to fra Athen: Så fire fra terassen på T2 .. R.I.P...... G-BOAF - nå parkert på Filton.
Litt mer fra boksen. Først to fra Athen: Så fire fra terassen på T2 .. R.I.P...... G-BOAF - nå parkert på Filton.
SE-DYD ScanFlyer Gold 8 Sep 2008 #3 Virklig interessant! Den som hadde vært mer ivrig i den tida du!!
B767 ScanFlyer Gold 8 Sep 2008 #4 her e mitt bidrag som min far tok i Amsterdam i 1984. Bilden er kanskje vist her inne fra før... men gjør ikke noe om eg viser det igjen.. på bilden kan man se Singapore Airlines, CP Air, KLM og Yemenia Attachments AMS 1984..jpg 25.8 KB · Views: 231 Last edited: 8 Sep 2008
her e mitt bidrag som min far tok i Amsterdam i 1984. Bilden er kanskje vist her inne fra før... men gjør ikke noe om eg viser det igjen.. på bilden kan man se Singapore Airlines, CP Air, KLM og Yemenia
DonRuud ScanFlyer Silver 8 Sep 2008 #6 jeg, ung som jeg er, syns disse bildene et myyyye finere enn alle wingletsgrisene som ligger her inne...
jeg, ung som jeg er, syns disse bildene et myyyye finere enn alle wingletsgrisene som ligger her inne...