19 bilder fra OSL

Jørgen S

ScanFlyer Blue
Da var det klart for enda noen bilder fra Gardermoen :cool:

WestAir_OldTower_SE-LPX_OSL.jpg

SAS_LN-RNN_OSL.jpg

Sterling_OY-MRP_OSL.jpg

Private_OY-CVS__OSL.jpg

AirBaltic_-BBP_OSL.jpg

AirFrance_F-GUGK_OSL.jpg

AtlasJet_OH-AFK_OSL.jpg

AtlasJet_TC-AKN_OSL.jpg

Braathens_LN-TUJ_OSL.jpg

Brussels_OO-DJO_OSL.jpg

CoastAir_LN-FAN_560mm_OSL.jpg

KLM_PH-BDK_OSL.jpg

Kystvakt_LN-SFT_OSL.jpg

MyTravel_OY-VKG_OSL.jpg

Nordic_SE-RBE_OSL.jpg

OSL_spotters.jpg

Pegasus_APM_OSL.jpg

Private_LN-AOC_OSL.jpg

Private_OY-CVS_OSL.jpg

Jørgen

Her var det mye bra...:D Bra vær var det til en forandring også!

Kontrastfylte bilder med fine farger og knallsterk leveranse av skarphet! (Eller noe slik idol-dommer-snakk...). Dette var vakkert!

Canon EF 400mm?

Genialte bilder! Hvem er det som kommer med den flotte Global Expressen?? Mener jeg har sett bilder postet tidligere og at den har base i Milano. Den får norske milliardærers Falcons til å se ut som små Cessnaer....

Originally posted by LN-MOW

Godt med tilskuere ... noen som kjenner seg igjen?

Hehe... Meg i blårutete skjorte iallfall, og fetteren min i rødt på siden av meg. ;) Fin dag på vollen. En av de få soldagene i ferien min. :)

Originally posted by Arnt Helge

Hehe... Meg i blårutete skjorte iallfall, og fetteren min i rødt på siden av meg. ;) Fin dag på vollen. En av de få soldagene i ferien min. :)

Ja vi regna med at minst en av dere var på forumet, satt med radio og lytta på pilotene og greier!

Originally posted by SE-DYD

Originally posted by Arnt Helge

Ja vi regna med at minst en av dere var på forumet, satt med radio og lytta på pilotene og greier!

Ja, må jo følge med på det som skjer. Har de siste dagene bare ventet på å se bilder her fra en av dere. Så da var det jo ekstra morsomt med bildet vi er med på. Skulle jo knipsa litt selv da, men jeg er bare amatør å regne i forhold til det utstyret og kvaliteten som er levert her. Godt jobba! :)

Skulle jo knipsa litt selv da, men jeg er bare amatør å regne i forhold til det utstyret og kvaliteten som er levert her. Godt jobba! :)

Vi er også amatører!- men ikke nybegynnere! Vi er alle det i en startfase- også blir ting bare bedre og bedre med tiden. Ta med "amatørutstyret" ditt og sett i gang. Du vil få masse gleder ut av det- ikke minst gleden av å være mye ute- også alle de minnene du får dokumentert da! Stå på!

Back