• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

18. desember blir FedEx's travleste dag i historien

Airbus 330: Hvorfor så defensiv? Hos oss sender vi cirka 100-120 kolli om dagen innen Norge, og i forhold til samtlige andre transportører er det ingen som overhodet er i nærheten av å kunne konkurrere mot Postens Bedriftspakker. Hverken når det gjelder leveringspresisjon, service (ihvertfall for oss som sender), hastighet eller pålitelighet. Jeg personlig tar meg av sakene med erstatning for pakker som har blitt borte og jeg fikk en nå nylig - den første på halvannet år! Vi bruker forøvrig også Box Delivery i Osloområdet og de er kronisk upålitelige...

Nei, Airbus 330, Posten er nok et selskap man elsker å hate (store og dominerende), men faktum er at Bedriftspakkene er et eksempel til etterfølgelse!

Originally posted by Trety

Airbus 330: Hvorfor så defensiv? Hos oss sender vi cirka 100-120 kolli om dagen innen Norge, og i forhold til samtlige andre transportører er det ingen som overhodet er i nærheten av å kunne konkurrere mot Postens Bedriftspakker. Hverken når det gjelder leveringspresisjon, service (ihvertfall for oss som sender), hastighet eller pålitelighet. Jeg personlig tar meg av sakene med erstatning for pakker som har blitt borte og jeg fikk en nå nylig - den første på halvannet år! Vi bruker forøvrig også Box Delivery i Osloområdet og de er kronisk upålitelige...

Nei, Airbus 330, Posten er nok et selskap man elsker å hate (store og dominerende), men faktum er at Bedriftspakkene er et eksempel til etterfølgelse!

Jeg er veldig fornøyd med min jobb i Posten som jeg har hatt i 19 år til nå, og det blir nok 19 år til tenker jeg hvis ikke jeg får en tlf fra Hamar da.... :p
Er nok som du sier at det er ett selskap som folk elsker å hate, men når det kommer til ett stykke så er det nok ikke så ille alikevel.;)
Det er vel en grunn til at firmaer som har prøvd linjegods/Tollpost kommer tilbake igjen til Posten etter en stund. :smile2

Airbus 330. :smile2

Originally posted by Airbus 330
Er nok som du sier at det er ett selskap som folk elsker å hate, men når det kommer til ett stykke så er det nok ikke så ille alikevel.;)

Igjen, hvorfor så defensiv? Dere kan rett og slett slå dere på brystet og si: Vi gjør en kjempejobb for kundene våre! For det er det dere gjør. ;)

Originally posted by Trety

Originally posted by Airbus 330

Igjen, hvorfor så defensiv? Dere kan rett og slett slå dere på brystet og si: Vi gjør en kjempejobb for kundene våre! For det er det dere gjør. ;)

Hehe, jo da. Vi ER dyktige, men det har vel noe med den stadige følelsen av "motarbeidelse" fra ledelsen som gjør enkelte av oss gutta på gulvet med litt fartstid som gjør oss litt tilbakeholdne tror jeg. Men det får bli intern i bedriften... :wink
Men som sagt, så trives jeg dog i Posten ennå likvel UTEN at sjefen får/klarer å ødelegge det. :-p

Airbus 330. :smile2

Originally posted by ph-ndr
Ditto for Bergen ;)

Godt å høre at det ikke bare er for vår del. Box Delivery i Vestfold fungerer bra, men når man dag ut og dag inn får høre at "vi hadde ikke tid til å levere" blir det hele bare for dumt. Konkurrenter er under utredning (og nei, dette er ikke sensitiv bedriftsinformasjon ;))...

Box Delivery kunne jeg sagt mye fint om,men jeg velger å la være..
(Vi bruker de i Stavanger, Bergen og Trondheim for opphentinger..)
Men etter en hendelse her om dagen, kan man hvertfall si at de tar ansvar.

Box Delivery rules.............

For oyeblikket i gronn box sykkeluniform gjennom Australia.....

Originally posted by MartinL
Box Delivery rules.............

For oyeblikket i gronn box sykkeluniform gjennom Australia.....

Får håpe at Box Delivery fungerer bedre i Australia enn de gjør her...:p

ble 6 plass i Sydney VM, saa Box Delivery har i alle fall de rette gutta i stallen for aa klare leveringstidene i Oslo.....

Originally posted by MartinL
ble 6 plass i Sydney VM, saa Box Delivery har i alle fall de rette gutta i stallen for aa klare leveringstidene i Oslo.....

Gratulerer med en flott plassering, men dette hjelper vel antakelig ikke så mye på de som kjører varebiler (tror ikke sykkelbudene sykler Gardermoen - Drammen - altinnimellomder - Gardermoen :)). :drunk:

Back