Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Nov 2018 #1 Noen som har noe info om WF196 i dag? Ser på radaren at den har satt kursen mot OSL.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Nov 2018 #2 Muligens bare meg som surrer. Slik jeg tolker infoen på FR24 har den ikke vært nedom FDE. Men muligens WF196 er en av de som går BGO-FDE-OSL?
Muligens bare meg som surrer. Slik jeg tolker infoen på FR24 har den ikke vært nedom FDE. Men muligens WF196 er en av de som går BGO-FDE-OSL?
S Scandinavian ScanFlyer Gold 13 Nov 2018 #3 WF196 går BGO-FDE-OSL. Er nok bare dårlig dekning rundt Førde som gjør at den ikke er blitt registret som landet på Flightradar.
WF196 går BGO-FDE-OSL. Er nok bare dårlig dekning rundt Førde som gjør at den ikke er blitt registret som landet på Flightradar.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Nov 2018 #4 Scandinavian said: WF196 går BGO-FDE-OSL. Er nok bare dårlig dekning rundt Førde som gjør at den ikke er blitt registret som landet på Flightradar. Click to expand... Hadde mistanke om det. Takk for oppklaringen.
Scandinavian said: WF196 går BGO-FDE-OSL. Er nok bare dårlig dekning rundt Førde som gjør at den ikke er blitt registret som landet på Flightradar. Click to expand... Hadde mistanke om det. Takk for oppklaringen.