• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

12.12 Forsvarets julestjerne

jameson82

Flysitter
Det ryktes om at forsvaret tar seg en runde over landet med 2xf35 og ett antall f16 tirsdag. Ubekreftet er det Ørlandet-Værnes-Bodø-vestlandet (Bergen,Oslo,Rygge,Gardermoen,Kongsvinger) som er meldt som passeringspunkter så kan jo være greit å ha ett halvt øye og ett helt øre på himmelen imorgen. Tidspunkter har jeg ikke annet enn at Bergen er nevnt ca 13.20-13.35

Litt rot med UTC tider men de forlot ørlandet nå etter refueling og har satt kursen sørover. Oslo ca 13.00

Last edited:
Du ble hørt, men dessverre ikke sett over Oslo. Men det skyldes ikle været, da det var strålende

De kom sydfra, rett over operaen og retning Gardermoen. To F35 foran, F16 i echelon bak.

Jeg hørte dem, men gikk ut litt for sent, slik at jeg så dem bakfra på avstand. Uansett, det var et flott skue!

Fekk ikkje sett det i år eg heller :(. Var for langt inne i eit bygg til å verken sjå eller høyre.

Fikk heller ikke sett det... :( Sto faktisk ute oppe på taket der jeg jobber sammen med sjefen min og noen til som liker å se jagerfly, men vi gikk nok ned litt tidlig. Synd da været var bra!

Back