10040 US Air Force

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
Kommer flere bilder senere men starter med dette fra i dag.....regner med det kommer noe fra noen andre her også:) eller hva Airbus 330?

nato20.jpg

nato21.jpg

nato22.jpg

nato23.jpg

:)

Utrolig lekker maskin! :clap

Har bilder av en 757 i samme farger tatt på flesland for "endel" år siden.

Er det noen som har en fleetlist over disse flyene som har samme livery. Fra 747-200 maskinene som Air fore One, til denne. Mener jeg har sett de på enda mindre flytyper også.

Han Olav leverer bilder av ypperste klasse i dag også - bare å ta seg hatten for slike bilder. :clap :clap

Jeg har også vært på vollen, GA, bortenfor, fyranlegget, men mye trafikk, ikke noe spesielt, utenom 3 avganger med Westair (GA).

Jeg var der i 2 1/2 time i kveld - mye bilder - skal bearbeides osv - så når de kommer her vites ikke.

Jan

Originally posted by Thomas

Var det 10040 som het "SAM 1309"?

Litt uvisst.. Det ser ut til at det har hvert TO slike maskiner der oppe, at Condi dro med en i går kveld, og denne gikk i dag (sikkert med stab og sånt)
Mener jeg hørte noe om at det var 10041 som kom som SAM 1309 på onsdagskvelden..

Slenger med ett bilde av 10040 jeg også...
24162.jpg

Originally posted by tabrenna

Originally posted by Thomas

Var det 10040 som het "SAM 1309"?

Litt uvisst.. Det ser ut til at det har hvert TO slike maskiner der oppe, at Condi dro med en i går kveld, og denne gikk i dag (sikkert med stab og sånt)
Mener jeg hørte noe om at det var 10041 som kom som SAM 1309 på onsdagskvelden..

Slenger med ett bilde av den jeg også...
24149.jpg

Har du noe regnr, - Mode S - rutenr å komme med ???

Kjekt å ha i samlingen :rolleyes:

Originally posted by ATC-flyradar

Har du noe regnr, - Mode S - rutenr å komme med ???

Kjekt å ha i samlingen :rolleyes:

Bildet jeg slang med var samme maskin som Hans Olav hadde bilde av bare så det ikke blir noe misforståelser her.. Var den med reg 10040..
Kan ikke huske om de sa SAM nå denne tok av.. Mulig de to andre som var der husker det...

Flotte bilder igjen som vanlig Hans Olav.:clap
Snakk om å hoppe etter Virkola, men jeg prøver.....:hi2

Først ut er FlyNordic, eller var det Norwegian?? :smokin

Attachments

• _MG_2650.JPG
    _MG_2650.JPG
    112.7 KB · Views: 26
Før TAP Portugal kommer med en A319 i gammle farger, må si jeg liker de nye fargene bedre.

Attachments

• _MG_2686.JPG
    _MG_2686.JPG
    98 KB · Views: 25
Dagens lille overraskelse, var denne A300-600 fra Lufthansa. :devot:

Attachments

• IMG_2561.JPG
    IMG_2561.JPG
    81.9 KB · Views: 3
Romania kom med denne, slik at det var 2 like fra Romania på OSL idag.

Attachments

• IMG_2583.JPG
    IMG_2583.JPG
    90.3 KB · Views: 3
Back