100.000 billigbilletter fra Widerøe

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
100.000 billigbilletter fra Widerøe

100.000 billigbilletter

Widerøe gir sine passasjerer billige flybilletter i julegave og legger ut over 100 000 lavprisbilletter. Det innebærer at du på samtlige direkteruter med Widerøe i Norge kan reise én vei for 375 kroner.

(...)

Widerøe legger i samme periode også ut en rekke billigbilletter til sine utenlandsdestinasjoner. Dette gir en unik muligheten til en en shoppingtur til København, Aberdeen eller Newcastle med priser fra 550 kroner.

Dette gjelder for reiser i januar og februar - for deg som kan fly til litt "odde" tider.

http://boarding.no/art.asp?id=34292

Re: 100.000 billigbilletter fra Widerøe

For en som bruker Widerøe på Evenes hovedsaklig så gjelder vel dette alle avganger her? De er jo alle "Odd"

Sjekka ut TOS-EVE for avgang den 21/22 desember 2166 en vei for 2 pers er vel ikke akkurat kjempebillig?

Ehm, tilbudet gjelder for JANUAR OG FEBRUAR 2009... :p

Uansett så går de rimeligste julebillettene allerede om høsten, så to uker før jul er det nok optimistisk å håpe på lavpris.

Sjekka 21/22 TOS-EVE og da var billigste 1083 og 1159, det var da rart. :drunk:

Ah, sånn går det når man er vant til bare å forholde seg til én stk, og ikke er for kjapp til frivillig hoderegning... ^_^

Fikk ikke uttrykt det som ble trigget av din post (pre-senil). Har nemlig lenge lurt på noe rart som dukker opp på WF-sidene AV OG TIL:

På oversikten øverst (for perioden rundt tastet dato) står minstepris for dagene, mens når man klikker på den så kommer ikke det beløpet frem på flightene for selve dagen.

Aner ikke hvordan jeg skal få forklart det (mht terminologien), kanskje noen forstår likevel.

Dette har vært oppe i en post tidligere. Er ikke alltid den prisen i tab'en stemmer overens med det du finner på de enkelte avgangene.

Sjekka ut TOS-EVE for avgang den 21/22 desember 2166 en vei for 2 pers er vel ikke akkurat kjempebillig?

Hva hadde du forventet i den travleste julereisetiden Tommy?

De av mine venner som tok mitt råd og bestillte juleturen i august OSLMJF t/r fikk billetter for ca kr 2500,- om jeg ikke husker mye feil... Han som ringte i går bestemte seg for å ta bilen... :rolleyes:
Skal minne han på det i juli/august!!

E!

Hva hadde du forventet i den travleste julereisetiden Tommy?

De av mine venner som tok mitt råd og bestillte juleturen i august OSLMJF t/r fikk billetter for ca kr 2500,- om jeg ikke husker mye feil... Han som ringte i går bestemte seg for å ta bilen... :rolleyes:
Skal minne han på det i juli/august!!

E!

Vel, valget mellom aa betale 750 spenn for 2 fra Tromsoe sentrum til Harstad sentrum kontra TOS-EVE + taxi og flytaxi gir 1700 spenn i besparelser og tar bare 2 timer lengre. Er jo ikke en tur fra Oslo vi snakker om ;)

Vel, valget mellom aa betale 750 spenn for 2 fra Tromsoe sentrum til Harstad sentrum kontra TOS-EVE + taxi og flytaxi gir 1700 spenn i besparelser og tar bare 2 timer lengre. Er jo ikke en tur fra Oslo vi snakker om ;)

Skjønner det er en stund siden du var på Hurtigbåt tur. Denne koster nå 537 pr snute. Legger du på 100 så får du Business med wlan og gratis mat og kaffe/juice samt usedvanlig behagelige seter med bord på hver sitteplass.

Back