100 000 billetter fra 199.- fra Norwegian

Originally posted by Balle Chlorin

Originally posted by ATC-flyradar

Balle Chlorin - greit nok dine forsøk på morsomheter, men det er jo markedsføringen vi snakker om - kan eller ikke forstå -da er det ingen vits å diskutere.

Og til deg Someone - det er det generelle i markeksføringen til DY som jeg påpekte på.

Dette gjelder selvsakt IKKE bare DY, men alle som markedsfører påkanten av stupet.

Jan

Ingen av mine innlegg var ment som morsomheter. Jeg skjønner bare ikke helt hva som er problemet ditt i denne saken. Hvis du skal fra A til B og tilbake igjen, må det vel være bra om du er så heldig å skaffe deg en billett for kr 199 den ene veien, selvom du må betale litt mer tilbake. Billig en vei må vel være bedre enn dyrt begge veiene?? Dessuten står man da vel fritt til å velge andre enn DY hjem igjen, hvis man finner billigere billetter hos andre? Når du trekker inn barnefamilier som leter etter billetter i den tro at de skal komme seg til alle destinasjoner og hjem for kr 398, tror jeg du stigmatiserer og undervurderer barnefamilier grovt. De, som de fleste andre, skjønner at ingen flyselskaper kan selge alle setene sine for kr 199. SAS, BA KLM/AF og alle andre flyselskaper reklamerer da med FRA-priser. Når så du sist LH annonserte med at "Vi selger billetter til Bangkok og tilbake for 45000 kr"?? Men selvfølgelig, har man stått opp med feil fot en dag, og bestemt seg for at man skal misforstå en annonse, så er det også fullt mulig.......

Jeg har ingen problem(er) - for å avslutte denne tråden for meg, jeg begynte med å gjøre noen oppmerksom på at turene blir ikke så bilig som det KAN virke i reklamen for et velkjent flyselskap med hovedkontor på FBU.

Når folk etterhvert finner ut at T/R med disse lavprisselskapene bruker slike lokkemidler til enhver tid, så slutter folk å lese slike eposter som de sender ut ofte.

Dette var ikkke ment for å svartmale DY på noen måte, jeg er kunde hos Kjos og har benyttet dem flere ganger, så er det sakt -som sakt det var reklamen juger.

Jan Støkkebo

Naa har ikke jeg sett DY reklamen (DY bruker ikke saa mange kroner paa mine hoved Aviser (New York Times)), men sier denne reklamen noe om NOK 199.00 TUR/RETUR ? Hvis den ikke gjoer det saa lyver den vel ikke ? Den lurer deg vel ikke engang ?

Originally posted by dc-8-63

Naa har ikke jeg sett DY reklamen (DY bruker ikke saa mange kroner paa mine hoved Aviser (New York Times)), men sier denne reklamen noe om NOK 199.00 TUR/RETUR ? Hvis den ikke gjoer det saa lyver den vel ikke ? Den lurer deg vel ikke engang ?

Dette var en epost fra DY :D

Det er ingen vits å si noe mere om dette, det har være bra med meningsutvekslinger, og noen (u) seriøse utspill fra en eller annen ansatt som skal beskytte Kjos for litt negative utfall :drunk:

Jan

Originally posted by dc-8-63

Dette var en epost fra DY :D

Det er ingen vits å si noe mere om dette, det har være bra med meningsutvekslinger, og noen (u) seriøse utspill fra en eller annen ansatt som skal beskytte Kjos for litt negative utfall :drunk:

Jan

Hentet fra norwegian.no (antar at eposten gikk ut på noe av det samme):

100000_oktober.gif

100 000 billetter fra kr 199,-

Salgsperiode: 10. til 22. oktober 2007

Reiseperiode: 1. november 2007 til 31. januar 2008

Nå kan du gjøre et reisekupp av dimensjoner. Vi legger ut 100 000 lavprisbilletter til en rekke utvalgte ruter. Prisen starter på 199,- én vei inkl. skatter og avgifter. Husk at de rimeligste billettene blir solgt først, så her gjelder det som vanlig å være tidlig ute med å bestille billetter.

http://www.norwegian.no/sw29774.asp

Back