I inger ScanFlyer Gold 19 Apr 2013 #1 10 småfly og et større Store fly er moro, men det finnes mange fine småfly også Her er et knippe, men jeg lar "store" SATA begynne. CS-TJK SE-IUV PH-DCI YU-BUU OY-SIR N527JC, godt gjemt, men den hadde så fine farger N145GS Kult fly M-ICKY N515KS D-CHLR OY-ZWO Inger
10 småfly og et større Store fly er moro, men det finnes mange fine småfly også Her er et knippe, men jeg lar "store" SATA begynne. CS-TJK SE-IUV PH-DCI YU-BUU OY-SIR N527JC, godt gjemt, men den hadde så fine farger N145GS Kult fly M-ICKY N515KS D-CHLR OY-ZWO Inger
Admiral Benson Newcomer 19 Apr 2013 #2 Re: 10 småfly og et større Kjekke bilder Inger ! , spesielt for oss som liker de litt mindre flytypene. Zoom in and shoot ..!
Re: 10 småfly og et større Kjekke bilder Inger ! , spesielt for oss som liker de litt mindre flytypene. Zoom in and shoot ..!
GF1 ScanFlyer Gold 19 Apr 2013 #3 Re: 10 småfly og et større Enig: "N145GS Kult fly" Setter stor pris på bilder både av SATA og av de litt mindre flyene - og av virkelige småfly og av stilige mikrofly også!
Re: 10 småfly og et større Enig: "N145GS Kult fly" Setter stor pris på bilder både av SATA og av de litt mindre flyene - og av virkelige småfly og av stilige mikrofly også!
bergejm ScanFlyer Blue 19 Apr 2013 #4 Re: 10 småfly og et større Flotte bilder! Artig å se BUU fra Air Pink igjen, har sett den flere ganger på BEG selv.
Re: 10 småfly og et større Flotte bilder! Artig å se BUU fra Air Pink igjen, har sett den flere ganger på BEG selv.
A afb ScanFlyer Blue 20 Apr 2013 #7 Re: 10 småfly og et større Gøy med litt bilder av andre fly enn de vanlige
TakeOff ScanFlyer Blue 20 Apr 2013 #8 Re: 10 småfly og et større olehoel said: "Oy-sir"! Kult reg... Click to expand... M-ICKY er vel i samme kategori....
Re: 10 småfly og et større olehoel said: "Oy-sir"! Kult reg... Click to expand... M-ICKY er vel i samme kategori....
I inger ScanFlyer Gold 21 Apr 2013 #9 Re: 10 småfly og et større Takk for hyggelige tilbakemeldinger Synes både OY-SIR, M-ICKY og YU-BUU er litt morsomme I arkivet har jeg også bl.a. M-ANGO og LN-reg.ene: HOT, SOV, ELG, ULV, ULF, IDA, NOA, FLU og FAN Inger
Re: 10 småfly og et større Takk for hyggelige tilbakemeldinger Synes både OY-SIR, M-ICKY og YU-BUU er litt morsomme I arkivet har jeg også bl.a. M-ANGO og LN-reg.ene: HOT, SOV, ELG, ULV, ULF, IDA, NOA, FLU og FAN Inger