10 små fra ZRH
Passerte gjennom ZRH forrige helg, og fikk et par 'skudd' gjennom terminalvinduene. Ikke strålende kvalitet, men jeg fikk ihvertfall en skikkelig godbit!
Edelweiss A330 HB-JHQ - levert ny i 2011.
En god gammel traver fortsatt in business. Lufthansa B737-330 D-ABEH, levert ny til LH i 1991. Denne har til og med jeg skrevet loadsheet på ...
Doningen som tok meg til Oslo. LN-RCX, levert ny til SAS i 2000.
Ukraine International, B737-5YO UR-GAW, levert ny til China Southern i 1991.
Swiss A330 på vei til Det Store Utland ..
Adria CRJ200 S5-AAF med Mini-reklame. Levert ny i 1998.
Helvetic Fokker100 HB-JVI. Bestilt, men ikke levert til hverken Wardair Canada eller Air Europe. Begge konkurs. Endte til slutt hos Transwede som SE-DUD. Helvetic siden 2010.
HOP! E-190 F-HBLF. Levert 2008.
Til slutt dagens godbit. En av svært få flyvende B747SP .. VP-BAT, eid av Worldwide Aircraft Holding for Emiren av Qatar siden 1995. Opprinnelig Clipper Liberty Bell hos PanAm. Bygd i 1979 ..
Dett var dett.
Passerte gjennom ZRH forrige helg, og fikk et par 'skudd' gjennom terminalvinduene. Ikke strålende kvalitet, men jeg fikk ihvertfall en skikkelig godbit!

Edelweiss A330 HB-JHQ - levert ny i 2011.

En god gammel traver fortsatt in business. Lufthansa B737-330 D-ABEH, levert ny til LH i 1991. Denne har til og med jeg skrevet loadsheet på ...

Doningen som tok meg til Oslo. LN-RCX, levert ny til SAS i 2000.

Ukraine International, B737-5YO UR-GAW, levert ny til China Southern i 1991.

Swiss A330 på vei til Det Store Utland ..

Adria CRJ200 S5-AAF med Mini-reklame. Levert ny i 1998.

Helvetic Fokker100 HB-JVI. Bestilt, men ikke levert til hverken Wardair Canada eller Air Europe. Begge konkurs. Endte til slutt hos Transwede som SE-DUD. Helvetic siden 2010.

HOP! E-190 F-HBLF. Levert 2008.
Til slutt dagens godbit. En av svært få flyvende B747SP .. VP-BAT, eid av Worldwide Aircraft Holding for Emiren av Qatar siden 1995. Opprinnelig Clipper Liberty Bell hos PanAm. Bygd i 1979 ..


Dett var dett.