• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

10% mere produktivitet hos QI

Guest

ScanFlyer Gold
I en pressemeddelelse fra QI om den nye NRK rute herdder det bl.a.:

"”En anden meget afgørende faktor for åbningen af ruten Norrköping – København, er det faktum, at vore piloter og vores kabinepersonale, med meget stor tilslutning netop har stemt et nyt protokollat igennem, som både sikrer Cimber Air større fleksibilitet og hele 10% øget produktivitet”, fortæller administrerende direktør i Cimber Air, Jørgen Nielsen – og fortsætter :

”Jeg er enormt glad for den store positive tilslutning, der har været til denne afstemning, og jeg er stolt over den store teamspirit og holdånd, som vore besætninger dermed med al tydelighed har vist. Såvel afstemningen som denne nye rute viser også med al tydelighed, at det kan betale sig at give lidt. Det kommer ofte tilbage på en eller anden måde.”


Kilde: cimber.dk


Hvor kommer den CRJ fra? Hvor skærer de ned?
De flyver med 7:
En BLL-ARN-BLL-ARN-BLL
En BLL-MUC-BLL-BGO-BLL-MUC-BLL
En CPH-BSL x3
tre i drylease til SAS
En CPH-BUC-CPH - men den har vel næppe tid til 4 sving til NRK
 
Replying to Topic '10% mere produktivitet hos QI'

Uden at vide noget om det. Tror jeg at de 2 daglige retur flyvninger med CRJ på BLL-ARN-BLL bliver byttet ud med en ATR. OSL flyves jo allerede med ATR og afstanden taget i betragtning så skulle ARN ruten sagtens kunne "nøjes" med en ATR.
 
Back
Top