I en pressemeddelelse fra QI om den nye NRK rute herdder det bl.a.:
"”En anden meget afgørende faktor for åbningen af ruten Norrköping – København, er det faktum, at vore piloter og vores kabinepersonale, med meget stor tilslutning netop har stemt et nyt protokollat igennem, som både sikrer Cimber Air større fleksibilitet og hele 10% øget produktivitet”, fortæller administrerende direktør i Cimber Air, Jørgen Nielsen – og fortsætter :
”Jeg er enormt glad for den store positive tilslutning, der har været til denne afstemning, og jeg er stolt over den store teamspirit og holdånd, som vore besætninger dermed med al tydelighed har vist. Såvel afstemningen som denne nye rute viser også med al tydelighed, at det kan betale sig at give lidt. Det kommer ofte tilbage på en eller anden måde.”
Kilde: cimber.dk
Hvor kommer den CRJ fra? Hvor skærer de ned?
De flyver med 7:
En BLL-ARN-BLL-ARN-BLL
En BLL-MUC-BLL-BGO-BLL-MUC-BLL
En CPH-BSL x3
tre i drylease til SAS
En CPH-BUC-CPH - men den har vel næppe tid til 4 sving til NRK
"”En anden meget afgørende faktor for åbningen af ruten Norrköping – København, er det faktum, at vore piloter og vores kabinepersonale, med meget stor tilslutning netop har stemt et nyt protokollat igennem, som både sikrer Cimber Air større fleksibilitet og hele 10% øget produktivitet”, fortæller administrerende direktør i Cimber Air, Jørgen Nielsen – og fortsætter :
”Jeg er enormt glad for den store positive tilslutning, der har været til denne afstemning, og jeg er stolt over den store teamspirit og holdånd, som vore besætninger dermed med al tydelighed har vist. Såvel afstemningen som denne nye rute viser også med al tydelighed, at det kan betale sig at give lidt. Det kommer ofte tilbage på en eller anden måde.”
Kilde: cimber.dk
Hvor kommer den CRJ fra? Hvor skærer de ned?
De flyver med 7:
En BLL-ARN-BLL-ARN-BLL
En BLL-MUC-BLL-BGO-BLL-MUC-BLL
En CPH-BSL x3
tre i drylease til SAS
En CPH-BUC-CPH - men den har vel næppe tid til 4 sving til NRK