AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
Norwegian smeller til igjen: Denne gangen kan man komme seg til Dusseldorf for 10 kr i slutten av mai. Returen kan man få til samme prisen. :drink
Düsseldorf er ingen lett rute verken for SAS, Lufthansa og Norwegian ...
Er det risky og bestille en reise med 30 min opphold i DUS? hehe
Om du tenkte t/r med DY samme dag, så vil jeg si nei, i og med at det er samme fly som frakter deg tilbake. Blir du forsinket ned, blir returen like forsinket.
Takk for tipset.
Prøvde og bestille en reise med èn overnatting. Det var ledige plasser, men det var visst en som kom meg i forkjøpet, for når jeg skulle betale fikk jeg beskjed om at det var fullt.
Er det risky og bestille en reise med 30 min opphold i DUS? hehe
Jeg hadde en fin en for noen år siden.Ikke vær sikker på det. Må du sjekke inn i DUS, og innsjekk stenger 30 min før ordinær avgang så kan det fort bli et problem.
Det har nå vært temmelig smekkers fullt fly de gangene jeg har flydd med SAS mellom DUS og OSL og det har blitt noen ganger etterhvert....
Men det var jo en bra pris DY byr på da!! Lurer på hvor mye de har i fortjeneste pr billett?^_^
BF:cool2
Om du tenkte t/r med DY samme dag, så vil jeg si nei, i og med at det er samme fly som frakter deg tilbake. Blir du forsinket ned, blir returen like forsinket.
Må man sjekke inn? Kan man ikke gå rett til gate med DY? Og hvis man bare bestiller det som to separate bookinger?
Uansett ser jeg virkelig ikke poenget med å reise t/r med samme flyvning. Jeg hadde vært rimelig flau om jeg dukket opp på samme fly som jeg ankom med 30 minutter tidligere.
I hvert fall hvis det ikke var bonuspoeng involvertUansett ser jeg virkelig ikke poenget med å reise t/r med samme flyvning. Jeg hadde vært rimelig flau om jeg dukket opp på samme fly som jeg ankom med 30 minutter tidligere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.