• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

10 klokken 10

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Siden klokken akkurat slo ti, benytter jeg anledningen til å legge ut ti små fra arkivet. Ingen rød tråd, annet enn at de .. er fly.

cc01.jpg

Selvlastende frakt entrer en ATA 757-300 på vei mot Midt-Østen. Ft. Benning, GA.

cc02.jpg

Det samme gjør deres bagasje. Samme sted.

cc03.jpg

Et av Boeings fotofly lander på Boeing Field en morgen i 2005. En Shandong 737 står klar til avgang.

cc04.jpg

Bax Global klar for avgang - samme sted, samme dag.

cc05.jpg

En gang fløy den opp og ned norskekysten under navn Olav Kyrre. Nå flyr den gamle sliteren tøffe oljearbeidere fra Anchorage til dårlige grusstriper rundt i Alaska. ANC 2004.

cc06.jpg

To store gjedder lurer i sivet. Samme sted, samme dag.

cc07.jpg

Nok en gammel sliter. Under preparasjon til nytt eierskap. San Antonio, TX 2004.

cc08.jpg

Svært skitten stjernebærer ... SEA 2005

cc09.jpg

En buss kommer - en buss går. Hegge disse selskapene er nå under nytt eierskap.

cc10.jpg

Brroooom! LR nummer 1 på testflyvning under sertifiseringsperioden.

Dett var dett - da får det være nok for denne gangen!

Flott tilbakeblikk... Med tanke på eierskapet til Northwest og Frontier så har i allefall Frontier beholdt navnet sitt...

Du har jammen fått opplevd litt Andreas, nærkontak jeg ikke en gang trenger drømme om - utenom å få se dem her på bilder selvsagt... THANKS...

H

hmmm på det første bilden ser eg soldater har med maskingevær inn i flykabinen.... hmmm...

oisann.... det er nok inne i en B757 ser eg...

hadde vert RAMASKRIK dersom bilden e tatt fra en vanlig amerikansk flyselskap som feks United eller Continental......

Back