• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

1 påskedag fra Mjøndalen

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
1 påskedag fra Mjøndalen

Fluxie er oppstanden! Her skjedde ett lite påskemirakel i dag. Jeg ble første til å stå opp. Tydeligvis gjør all friskluften og sola at ungene sover lenger, så at det var jeg som ble først oppstanden i dag var ett lite mirakel.
Her blir det å nyte godværet så lenge vi har det, ellers så blir det vel å plante litt gulrøtter i dagen, og i kveld skal man ikke utelukke en liten runde Fortnite med eldstemann. Dagens høydepunkt blir Crispy duck i kveld!

God søndag ønskes alle, enten om du har and på menyen eller ikke :)

God påskemorgen

God morgen fra Beitostølen. Fyr på peisen og snart er det frokost. Vind og surt ute, så er glad jeg fikset ski og pulk på taket på bilen i går. Eneste som må rekkes er å komme oss hjem før Kolonial dukker opp på døren hjemme i Asker. Ja ja dessuten får jeg sørge for å komme meg avsted før noen skal ha revansje for min overlegne seier i Ticket to Ride i går. Ha en fin dag

Last edited:
Re: 1 påskedag fra Mjøndalen

God morgen fra havet vest om Florø.

Påsken avsluttes med et forrykende vær her på feltet.
Vinden har begynt å ule og sjøen er på vei opp.
Venter maks bølger på 18-19m til natten og mot tirsdagen. Helikopter er en glemme sak.

Ja ja, lenge til torsdag og hjemreise

FQTV

Hau hau .. MOW er og oppstanden.

Lørdagen ble en festkveld med både to cd’er fra Norske Albumklassikere og siste Pondus i postkassen.
Søndagen blir nok litt mer nøktern. Nå blir det å få igang konemor og svigerbeist før vpn-tunellen åpnes.

Ikke Ticket To Ride, men I Want To Tell You på radioen. Men så spiller ikke radiokanalen hits, men mer obskure albumspor.

Fortsatt brukbar søndag der ute, i storm, sol eller bilkø.

God påske og halleluja!

Hei fra Sandnes. 1. påskedag tilbringes i "ventekarantene" da vi tok en korona-test i går. Ikke så kraftige symptomer, men greit å være på den sikre siden når både jeg og fruen var litt sånn halvpjuske. Så det blir nok helt sikkert noen runder med Ticket to Ride i dag også.

Hællæh fra Lillestrøm. Her har jeg sittet og spilt NHL19 på Playstation og straks blir det en øl før vi skal til Svigers på fårikål.

Har vært deilig med Påske og litt som skjer + at man kan ta seg litt skikkelig fri fra jobb. Men det er jaggu bra for kroppen at det snart er over også. Makan altså.

Det er mye pant!

Ha en fin en :)

Glad påske fra Romsås

i dag setter jeg på Händel og en knallinnsilling av "Messias" fra 1994. Et mesterverk som ble skrevet for hånd på ca 3 uker for ganske lenge siden.

Alt godt for dere der ute enten på ferie eller jobb

Negativ koronatest ble feira med Chilli con carne! Ha en fortsatt fin påske!

Back