299 en vei får være billig nok. Folk skal lønnes og ha anstendige arbeidsvilkår!
Skjønner ikke hva man skal med wifi på en 50 minutters flight.
Skjønner ikke hva man skal med wifi på en 50 minutters flight. Meningsløst. Enda verre er det at SAS skal tillate telefonsamtaler ombord. Skandaløst! Faktisk på grensen til at jeg slutter å fly SAS på innenriks og intraskandinavisk. Takke meg til fred og ro ombord. Godt Nyttår!
Skjønner ikke hva man skal med wifi på en 50 minutters flight. Meningsløst. Enda verre er det at SAS skal tillate telefonsamtaler ombord. Skandaløst! Faktisk på grensen til at jeg slutter å fly SAS på innenriks og intraskandinavisk. Takke meg til fred og ro ombord.
Wifi er nyttig på IC og lengre intrakontinentale reiser, men telefonprating?!? Lag en telefonkiosk bakerst i flyet, og gi resten av oss fred.
700 kr tur/retur ARN er for øvrig helt greit.
Ser ellers ingen motsetning mellom 1-kroners kampanjetilbud og gode arbeidsbetingelser for ansatte. Hvis høy pris automatisk = gode arbeidsbetingelser/lønn, skulle samtlige bønder i Norge vært millionærer.
Godt Nyttår!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.