1 kr tilbud hos norwegian i år også?

Sondbjo

ScanFlyer Gold
1 kr tilbud hos norwegian i år også?

Jeg lurte på om Kjos gjør som i fjord, å holder en tale for så å slippe masse en krones billetter?? Det hadde vært fint siden jeg skal til Stockholm på en dagstur for å søke visum :)

Re: 1 kr tilbud hos norwegian i år også???

Ser ikke sånn ut nå ihvertfall, ifølge norwegian.no.
De har et nyttårssalg med priser ned i 299,-

Fikk kort i posten i dag. Og det fikk vel alle. 10-års jubileumssalg - fra 299,-. Synes fjorårets "tale" var et dumt stønt, og spesielt i år er det lite passende å prøve å "tale før Kongen".

299 en vei får være billig nok. Folk skal lønnes og ha anstendige arbeidsvilkår!

299 en vei får være billig nok. Folk skal lønnes og ha anstendige arbeidsvilkår!

Ja + at de reisende også skal ha råd til å parkere bilen sin på flyplassen mens de er ute og reiser.

Ha et Godt Nytt År, alle forumister

Vidar

Parkeringen koster mer enn flyturen, så ta heller tog eller bussen.

Ble vist ingen tilbud denne gang dog 700 kr tur retur ARN er ikke så dyrt :D Men nå må man vel betale for wifi?

Skjønner ikke hva man skal med wifi på en 50 minutters flight. Meningsløst. Enda verre er det at SAS skal tillate telefonsamtaler ombord. Skandaløst! Faktisk på grensen til at jeg slutter å fly SAS på innenriks og intraskandinavisk. Takke meg til fred og ro ombord.

Wifi er nyttig på IC og lengre intrakontinentale reiser, men telefonprating?!? Lag en telefonkiosk bakerst i flyet, og gi resten av oss fred.

700 kr tur/retur ARN er for øvrig helt greit.

Ser ellers ingen motsetning mellom 1-kroners kampanjetilbud og gode arbeidsbetingelser for ansatte. Hvis høy pris automatisk = gode arbeidsbetingelser/lønn, skulle samtlige bønder i Norge vært millionærer.

Godt Nyttår!

Skjønner ikke hva man skal med wifi på en 50 minutters flight. Meningsløst. Enda verre er det at SAS skal tillate telefonsamtaler ombord. Skandaløst! Faktisk på grensen til at jeg slutter å fly SAS på innenriks og intraskandinavisk. Takke meg til fred og ro ombord. Godt Nyttår!

Da gjenstår vel bare egen bil som transportmiddel igrunnen:lol:

Men velkommen ombord på SK enn så lenge, skal vel godt gjøres til at du treffer på RCX hver gang du flyr:fly

Godt Nyttår

Re: 1 kr tilbud hos norwegian i år også?

Det er vel mer trolig at folk benytter skype o.l , enn dyre GSM minutter ?

Skjønner ikke hva man skal med wifi på en 50 minutters flight. Meningsløst. Enda verre er det at SAS skal tillate telefonsamtaler ombord. Skandaløst! Faktisk på grensen til at jeg slutter å fly SAS på innenriks og intraskandinavisk. Takke meg til fred og ro ombord.

Wifi er nyttig på IC og lengre intrakontinentale reiser, men telefonprating?!? Lag en telefonkiosk bakerst i flyet, og gi resten av oss fred.

700 kr tur/retur ARN er for øvrig helt greit.

Ser ellers ingen motsetning mellom 1-kroners kampanjetilbud og gode arbeidsbetingelser for ansatte. Hvis høy pris automatisk = gode arbeidsbetingelser/lønn, skulle samtlige bønder i Norge vært millionærer.

Godt Nyttår!

Her reiser du en problem som faktisk eksisterer og hvilked er ignorert av alle flyselskaper. Den önske av en stor del av reisende etter ro.

Det lönner seg a kikke litt pa jernbaner her. I Tyskland ble GSM dekning i togene innfört mange ar siden, men kort etter det kom, sa ble det lansert "stille avdeler", hvor man fikk garantert at det ikke blir GSM dekning, slik at ingen kunne bruke mobilen, prate heile tide i mer eller mindre stor lyd og dermed forstyrre sine med-reisende. Og faktisk ble dette en stor suksess og finnes seg forsatt.

Likevel er det ikke like lett a transformere dette til flyet, fordi du har ikke seperate vogn som med toget. Og med hensyn til mine siste flyturer sa tror jeg at bade skrikende barn og en Kaptein med "Snakke-ritis" er mer forstyrrende enn en flypassajer som har en kort telefon-samtale.
Man kan jo fint regle det over prisen. Jeg kjenner god de tider nar SAS hadde telefoner i setene av sine fly som kunne brukes med kredittkort. Likevel sorget minutt-prisen for en meget behagelig ro omboard...;)

Synes det er dårlig av Norwegian å ikke forklare hva slags jubileum man feirer:p

For det kan da vel ikke være Norwegian Air Shuttles første flyvning med F.27?:p

Blir det noe i år da? De trenger vel litt god pr etter marerittlinern?

Back