1.juledag er også starten på en ny uke...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
1.juledag er også starten på en ny uke...

God morgen fra Ris. Ikke akkurat noen stor følelse av mandag... En veldig hyggelig julaften er nå historie -men fortsatt skal det være familie, venner, mat og drikke i fokus noen dager - heldigvis har vi marka rett utenfor døra. Helt greit å få beveget seg litt også. Ha en fin mandag.

Re: 1.juledag er også starten på en ny uke...

Det er 1 juledag som egentlig er jul. Julaften er egentlig fake. Hehe god 1 juledag. Ikke stort mye på planen.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm! Mandagsfølelsen er ikke så uttalt her heller... Koselig julefeiring i går. Dagen i dag blir en avslappende daffedag men man må ta en tur ut. I morgen er det pakking på planen for to turer. Arlanda på onsdag og Japan på fredag. Lufthansa flyet går 0620 fredag morgen så avreise til OSL blir torsdag kveld også hotell. Da er det greit med stort sett ferdig pakket koffert på torsdag, bare å komme hjem fra Arlanda og gripe Japan koffert også tilbake til OSL.
Men altså, først noen avslappende dager hjemme.
Ha en fin første juledag alle sammen! :)

God morgen fra Groruddalen, her er julekvelden over denne gang, og vi starter 1.juledag med god frokost. Fri i dag og morgen, så blir det 3 dager med SAS i Europa.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra rette siden!
Strøken ribbemiddag hos Den Gamle igår. Tror jaggu vi ble litt småpussa også :D
Skulle jobbet i eftermiddag, men nesen renner og halsen hyler 'Neitakk'. Får håp det blir likar i morra... Hyggelig med jul åkkesom. Blir sodd og youtube på denne gutten :)
Fredfull romjul ønskes!

Mornings fra Sandaker. Stille morgen før vi henter arvingen og setter kursen sørover. Først til Nesodden, før vi ender opp på Tjøme i kveld. Så da blir det vel også en tur med ferga Moss-Horten. Ha en fin dag

God morgen og glædelig jul til alle flypratere!

Her prøver jeg at komme mig ovenpå juleaftens typisk danske
julemiddag med stegt and, flæskesteg og risalamande, den danske
udgave af riskreme. Forskellen er, så vidt jeg har forstået, at hernede
kommer vi masser af hakkede mandler i.
Det alkoholiske indtag var yderst behersket, da arbejdet kalder om
en times tid!
Alle ønskes en hyggelig og afslappet dag, hvor I end er, med masser af
god mad og drikke!

God morgen fra Kongsberg. Julemiddag med opphavet og et vennepar i går. Men dagen ble også preget av en dramatisk storbrann i nabolaget. I dag kommer broder og familie, så da er det bare å stålsette seg for nok en dag med tilberedning av ribbe. Ha en fortsatt fin jul!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er vel også årets stilleste dag hva gjelder flytrafikken, er ikke mange avgangene på OSL i dag, flytoget kjører timesrute og mange busslinjer dit er fullstendig innstilt. NSB kjører jo vanlig søndagsrute, så det er vel det beste alternativet opp dit i dag om man er en av få som skal fly.

Hoy morgen fra Stavanger. Hyggelig julaften ble feiret hjemme med familie og alle virket glade og fornøyde. Nå er brunch unnagjort og det skal sløves litt. Senere blir det middag hos familie.
Ha en super juledag :)

God juledag fra Sunnmøre.

Det blei litt vel mye av de gode drikkevarene i går, så formen er ikke akkurat helt på topp i dag. Det positive er at det ikke skjer noe spesielt i dag, bortsett fra at julefreden skal nytes.

Ha en finfin juledag forumister! :)

Alene oppe her veldig vestpå. Uten småbarn i huset er det ikke så mye stress med å komme igang med pakkehælvetet .. Men ser det er lys hos noen av naboene. :p

Bikkjene bryr seg imidlertid lite om hvilken dag det er, så far må opp uansett.

Nei, får vel fyre opp i peisen og dra igang kaffekopp nummer to ...

To kuldegrader og stjerneklart ute. Da får vi vel endelig ladet opp porten når solen kommer opp.

God 1 juledag fra det Sørlandske!

Grått og regnvær ute, så ikke mye julestemning i det.
Det ble en strålende julaften med en fantastisk dansk flæskesteg på bordet. Det var plenty med deilig drikke og alle fikk gaver. Perfekt!

I dag sov man lenge og nå baker man opp et halvstekt brød til brunsj, før det blir torskemiddag hos opphavet i ettermiddag. I morgen er det ingenting på programmet, og det skal bli deilig. 3 dager på rad med familiefeiring kan bli i meste laget.....

Men det er da hyggelig med jul da. For så er det jo ikke rart at jeg drikker;)

Her prøver jeg at komme mig ovenpå juleaftens typisk danske
julemiddag med stegt and, flæskesteg og risalamande, den danske
udgave af riskreme. Forskellen er, så vidt jeg har forstået, at hernede
kommer vi masser af hakkede mandler i.

Det er nesten korrekt, VIV. Den danske versjonen har som du sier hakkede mandler i, men originaloppskriften sier at det også skal være marsipan i den. Dessuten er det vanlig i Danmark å servere den med kirsebærsovs, mens i Norge går det mest i jordbær eller bringebærsaus. Men begge deler smaker da aldeles deilig!

Fortsatt God Jul ønskes dere alle!

God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det på familiemiddag etterfulgt av årets siste grilling og utepils hos en kompis.

Stor suksess med bilen idag. Den skal snart leveres da leasingen er over. Hadde en lei skrape fra rød koffert. Det løste seg så elegant med rødsprit. Med litt clay imorgen bør jeg ha spart litt penger ved retur.

Det hele ble feiret med litt rødvin slik at jeg nå må gå til familiemiddag.

Ha en fin en

Da får vi bare håpe at leasingselskapets takstmann ikke er på flyprat. God jul!

God kveld og god jul fra Zanzibar. Stabilt vær her nede, 27-28 grader og lettskyet hver dag, hele dagen. I morgen går ferden inn til fastlandet med Precision Airs ATR72 til Arusha for noen dagers safari i Serengeti nasjonalpark.

God kveld og god jul videre.

Last edited:

haha her begynte man å drømme seg bort og plutselig søkte man om billetter til Island-Nigeria i VM... Dette allokeres i et lotteri, så her booket man allerede en fleksibel overnatting som fritt kan kanselleres om jeg ikke får billett. Kan ikke risikere å stå med skjegget i postkassa i Volgograd. :stir Men i følge FIFAs nettside var denne kampen av low demand så kan hende man er heldig. Det er jo fordel å søke på dem da tenker jeg da.

Back