![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Kom hjem i formiddag med 38 og så at ship 113 hadde blitt endret til Econonmy Plus. Merkelapper også på bagasjehyllene.
Flyr vanligvis denne ruta mange ganger i året, men nå ikke på ca. 6 mnd.. Men du verden... De fremre 7 radene var gjort om til 6 rader, de radene foran rad 20-21 som allerede i alle år har hatt topp plass... MEN redusere en rad på i alt 7 rader har gitt meget stor økning i pitch. Uten tommestokk og blingse litt, vil jeg anslå minst 35", nærmere 36".... ![]() Folk var happy siden ingen har selvsagt betalt for dette. PÅ EWR må de jo fylle opp hele flyet, så hvem vet havner der... ?? Det jeg lurer på er hvor mange er ferdig nå ?? Kanskje Dag vet det ?? P.S. Rask hjemreise fra HNL med 3x752 på rad.... Vil forsatt holde meg til rad 21 siden 20 ikke kan legge ned ryggen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,330
|
![]()
Ifølge en tråd på a.net er 23 av 41 tidligere CO 757-200 nå fått Economy Plus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Takk for den...... Slike positive rykter blant de som sitter foran ( og ikke vet at en skulle ha betalt ) sprer seg raskt.... Generelt er disse maskinene meget velholdte også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
Join Date: May 2011
Posts: 47
|
![]()
Oppløftende nyheter! Har sittet på gjerdet og vurdert om jeg skulle betale for exit row på en t/r i mars, er bare silver så får ikke gratis før 24h-vinduet, og liker å sikre meg. Nå slipper jeg jo det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2009
Location: MEL
Posts: 247
|
![]()
Er det bare pitch som er forskjellen opp til Eco+?
__________________
Over skyene er himmelen alltid blå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,923
|
![]()
Ja i sin nåværende form er det kun pitch
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Uten status kan du IKKE velge Economy Plus ved bestilling eller ved innsjekk for den del, men det er jo klart at i en overgangsperiode kan man velge setene paa maskiner som ikke har E+ og vaere heldig aa faa en maskin som har. Dersom du ikke velger seter naar du kjoeper billetter, kan du faa tildelt noen skikkelige drittseter og ikke havne sammen. Det er ett lotteri paa saapass lange flighter, saa uten status, hadde jeg heller betalt for aa sikre meg. Men YMMV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Occasional flyer
Join Date: Sep 2010
Location: ENGM/FBU
Posts: 55
|
![]()
Kjøpte nylig Economy Plus på rad 7 med UA LAX-OGG. Vel verdt pengene med ubegrenset benplass etter FRA-LAX i kuklasse med Lufthansen.
Oppgraderte på united.com, da setevalg ikke var tilgjengelig på Expedia. På returen HNL-EWR med CO var det ikke Economy Plus tilgjengelig. Last edited by Aloha; 04-01-2012 at 08:38. Reason: Typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,102
|
![]()
Hva koster det å oppgradere nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Occasional flyer
Join Date: Sep 2010
Location: ENGM/FBU
Posts: 55
|
![]()
Betalte $57 for LAX-OGG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Tittet på mine tre øppkømming CO/UA 39 i år og der viser seatmap en rad mindre og myye luft mellom radene foran . Tyder på at Economy Plus har blitt standard på OSL-ruta ?? Men safer meg ved å beholde rad 21
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2011
Location: PVG
Posts: 373
|
![]()
samme her, og det står også extra legroom på alle de radene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Occasional flyer
Join Date: Sep 2010
Location: ENGM/FBU
Posts: 55
|
![]()
Var ikke mulig å oppgradere/kjøpe Economy Plus på EWR-OSL 30.12.2011.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Newcomer
Join Date: May 2010
Posts: 42
|
![]()
Etter planen skal alle PMCO 752 ha Economy Plus i utgangen av januar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Ja, fra merger siden:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Dette vil jo være et salgsargument for UA i annonser. Betal $ 99 for topp benplass. Jeg er nesten sikker på 36". Frisk i minne UA 744 som har 34" i Economy Plus. Øyemål sier minst 2" mer.... Litt matematikk for de som har lyst ? 7 rader 31" har blitt til 6 rader med ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Newcomer
Join Date: May 2011
Posts: 47
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2011
Location: PVG
Posts: 373
|
![]()
men setene har fortsatt ikke noe mer recline? jeg synes tidligere att øko seter på CO 777 har hatt veldig begrenset recline.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Helt korrekt, UA har en del bedre. Dette bør de gjøre noe med i "CO" Economy Plus.. Kanskje ikke på deres 31" seter..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2011
Location: PVG
Posts: 373
|
![]()
Det står også "operated by United" nå for flights i slutten av februar. Det er vel fremdeles CO.. andre Co flighter i feb/mars står det ikke dette på. Er det fordi flyene er ferdig "unitifisert" kanskje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En god del blått, og litt annet eksotisk | Discus | Bilder & foto | 23 | 19-05-2009 09:25 |
A1140 (3x380) og en del annet (LHR) | Discus | Bilder & foto | 7 | 19-05-2009 02:18 |
Del falt av vingen på NWA 757 | CK | Flyforum | 0 | 13-05-2008 17:45 |
AA med all-economy 757 NCL-JFK daglig | Guest | Flyforum | 1 | 27-07-2005 15:05 |