![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lufthansa 710 fraktet meg hit, Narita Express pluss t-bane tok den sist etappen. Men far ikke lov a sjekke inn for 4 PM. Du verden hvor bra Lufthansa Airbus 380 er sammenliknet med deres gamle produkt og du verden hvor mye bedre maten var i forhold til siste tur i august. Var deilig a fa brukt PASMO kortet etter a ha ligget i lommeboka siden sist jeg var her. Om Lufthansa igjen apner seter pa sin Airbus 380 i F sa er det bare a sla til om du ruger pa US Airways miles. Mildt og godt vaer i Tokyo for tiden. Ha en fin natt og dag videre folkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra stavanger. Litt kort natt. Men det går fint. Klar for siste innsats før nyttårshelgen kan starte! Have a nice day everyone!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det fredag gitt. Kjenner at dette ikke er feil i det hele tatt, etter en aldeles ikke rolig arbeidsuke i det hele tatt. Blir nok en tur ut i lunsjen for å få tak i diverse, før kursen settes mot Klepp og familieselskap hos gamlingen etter jobb. Nuvel, da et det å fylle opp kaffekoppen igjen og sette i gang med Citrix. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() Frokost fortært,kaffe fortært,første vaskemaskin i gang og en stk. syk junior hoster og harker rundt meg. Mor sover velfortjent etter en middels tung natt med tidligere nevnte syke junior. Ha en feberfri og frisk dag forumister. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bjorli. Her snør det og etter frokost blir det å få på seg plankene for en dag i bakken. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra kontoret hvor bagen står vedsidenav ferdigpakket og klar til nyttårscruise. Litt småtterier og noe simulatortesting igjenstår før jeg kan ta helg!
Ønsker forumistene en finfin nyttårshelg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Nei nå er det for lenge siden sist jeg fløy til Oslo, på tide å kle på seg finklærne og sette seg på første og beste SAS-avgang sørover
![]() Ha en like god dag, har det helt fantastisk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God kveld fra Osaka! Fint vaer her i dag og sol. Litt kjoelig er det jo... Kom fra Okinawa Oka til Itm Osaka i gaar. ANA Premium Class innenriks er topp! Fem seter i bredden i en 767 er greit nok. Sete 1 A hadde god plass!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God tidlig morgen fra kantinen på PDX - hvor en er klar for en lang tur til Norge - 1A til Chicago med 757, og et mikro flytreff med Tommy før natten tilbringes i en 777. Trist å forlate familie og venner her hvor vi begge er velkommen. Ha en bedre dag
--- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=45.589655,-122.592278
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand.
Fredelig hjemmedag i dag, før man skal jobbe i kveld. Så får vi se hvordan Liverpool kan gjøre det i dag da! Noen innkjøp skal planlegges før nyttårsfesten i morgen. Ellers stille og fredelig! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Lillestrøm. Her sitter man og skuler på Macbook'en for å klargjøre den for Las Vegas messe i januar. Den må lastes med høyoppløst musikk, og for en som har vokst opp med PC er det betydelig banning involvert i prosjektet. Ellers er det ikke store planer for dagen.
Elefanten er hos Bestemor for å forklare viktigheten av å la han dra til Bora Bora. Ha en fin kveld alle sammen.
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja - da er rompa plassert i go'stolen på kontoret for årets siste skift. Her er det meste klart, men jeg må nå finne et påskudd for å komme meg ned til bebyggelsen i morgen for å finne bryllupsdagsgave til fruen ..
Var en tur på Super'n i går, og der var hyllene stablet fulle med nyttårsfestvarer for Bubba J og mine andre naboer ... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - ble et par flyturer i dag også, men nå tror jeg det definitivt er slutt på flygingen i 2011. Ha en god aften!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |
God fredag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 15 | 21-03-2015 09:22 |
God morgen fra Tokyo | fluxie | Flyforum | 16 | 19-02-2015 09:07 |
God fredag fra Tokyo! | fluxie | Flyforum | 18 | 02-05-2014 15:52 |
God torsdag fra Tokyo! | Hypern | Flyforum | 20 | 13-08-2011 14:00 |