![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei forumister!
Ser at DY sliter med enkelte kanselleringer om dagen. Noen som vet hva dette skyldes? Uansett, har et særdeles viktig ærend i Bergen om kvelden den 29, så jeg er helt avhengig av at denne avgangen går!! Noen som har info om DY 171 TRD-BGO 29.12 er satt opp som planlagt ![]() Send gjerne PM om dette er taushetsbelagt. På forhånd hjertelig takk for hjelpen ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Ja dette er jo ikke umulig å svare på nå. Og hvor har du det fra at DY sliter med kanselleringer? Du har kanskje fått med deg at det har vært kraftig uvær i store deler av landet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sliter og sliter, det var vel kanskje å dra den litt langt (men brukte det ordet for å få frem poenget mitt
![]() Refererer til deres "Er flyet i rute"-funksjon gjennom hjemmesiden, her er eksempelvis DY 620 og DY 760 innstillt flere dager på rad. Da blir man nysjerrig - ingen vonde hensikter ![]() Vede: Poenget er at jeg blir veldig takknemlig om du sitter med informasjon om dette nå som du har mulighet til å dele ![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Noen ganger dukker flighter opp som "kansellert" fordi det på en "vanlig mandag" skulle vært sendt over fjellet, men ikke på en 2. juledag for eksempel. Sjekk osl.no, der står ikke DY oppført med en enste kansellert avgang.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aha, godt poeng
![]() Her er linken: http://www.norwegian.no/kundeservice/er-fly-i-rute/ Da antar jeg at selskapene ønsker å operere alle planlagte avganger som normalt ![]() Om det skulle være noen tvil: Jeg er IKKE ute etter å "ta" DY på noen som helst måte, og er svært fornøyd med produktet deres!! Det eneste jeg ønsker med denne tråden er å finne ut om avgangen er satt opp som planlagt ![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Jeg trekker hvertfall en slutning om at selv om Norwegian skriver "kansellert" på sine sider, så er ikke det ensbetydende med at det var planlagt flyging og at det er kansellert på kort varsel. Sidene egner seg derfor dårlig til statistikk, eller trekke konklusjoner om "at de sliter"!
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godt eksempel, da forstår jeg at disse sidene ikke er helt pålitelige
![]() Jeg har dessverre ikke visst bedre i dette tilfellet, og beklager mine konklusjoner basert på denne "statistikken". Håper allikevel noen der ute kan hjelpe meg, ref. post 1 ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
For de aller fleste flyselskaper så er de mer tjent med å opplyse om en avgang er innstilt så tidlig som mulig, så med andre ord så fort de er sikre på at den ikke blir operert så opplyser man om det. Det er ikke noe som man holder hemmelig. Sørg for at du har oppdatert kontaktinformasjon i bookingen din, så flyselskapet får tak i deg så fort de vet at det er problemer med avgangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kontaktinformasjonen er oppdatert og alt skal være greit
![]() Bare så dumt at det opprinnelig ble fremstilt som at DY kansellerer, noe de ikke gjør. Beklager igjen på det sterkeste - jeg ble rett og slett lurt av deres "Er flyet i rute"-funksjon!!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus Retro reg: Naa trenger du ikke spare paa boardingkortene lengre! | Tommy777 | Reiseforum | 43 | 06-03-2014 13:46 |
DY 171 torsdag 29.desember - reg ? | 737-405 | Register- og ATC-Forum | 2 | 25-01-2012 17:16 |
Hva skjer med reg.nr når flyet ikke lenger er i bruk | Twin Otter | Register- og ATC-Forum | 3 | 12-01-2010 18:34 |
Trenger info ! | G-COLE | Flyforum | 5 | 13-04-2005 08:44 |
Trenger info | Jens W | Flyforum | 5 | 10-03-2005 12:47 |