![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Usikker på om dette er posta, men ved innsjekk på Plaza i kveld, fekk eg informasjon om at Club Carlson har kampanje denne mnd? på at EBG automatisk blir Club Carlson Gold. Så, løp å overnatt! NB! Ein må vera medlem/melde seg inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ja, det er bare å sende en e-post til goldpointsplus@carlson.com med et bilde av kortet, eventuelt gjøre det i forbindelse med en overnatting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kanskje ikke postet her inne men har vært en tråd på Flyertalk på dette en stund.
Husk å skrive på norsk / svensk / dansk når dere kontakter Clubcarlson for få statusmatch. Ellers havner mailen hos kundeservice i USA og de kjenner ikke til dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Takk for info begge to! Innmelding er i boks, og pent foto av EBG-kort er oversendt Carlsson
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
"Dear TriStar, Thank you for your email. I have now upgraded your account to Club Carlson Gold Elite status, and you will receive your new membership card within 4-6 weeks. Should you have any further questions, please call or write to us again. Welcome to Club Carlson." Regards, Ditte Lee | Member Services Representative, Carlson Hotels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Meldte meg også inn i dag og sendte forespørsler om statusmatch.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for tipset - det må jeg prøve :-)
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Kortet fungerer bra også - de tre siste gangene jeg har bodd på Radisson Kristiansand så har jeg blitt oppgradert. Selv kollegaen har da fått oppgradert sitt rom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Kan sikkert finne svaret på internet, men kan man kunne tjene Carlson poeng på kortet eller kan man tjene airline miles sånn som Marriott?
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Sjekket linken og det står at du får 20 points pr dollar brukt. Isåfall på et typisk rom til 1500,- NOK/natt så får du: 1500/5,6(usd) * 20 = 5357 points Med en convertering til EB poeng så blir det (5357/8) 670 EB-poeng. Det er jo faktisk ganske bra, siden du tjener mellom 3-500 EB poeng når du bruker det kortet. Carlson here I come.
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() 9121 poeng for min siste natt på RBLU OSL til 1495. Så jeg veksler 100.000 poeng til 18.000 EB poeng av gangen. (over 1600 poeng per natt!) Last edited by TOS_EBG; 03-11-2011 at 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Funket strålende denne matchingen ja! Fikk Gold Elitestatus i går og fikk i dag en mail fra Radisson Blu i Tallinn om at de ønsket meg velkommen i Nov når jeg skal dit og at de pga gullstatusen oppgraderer meg til Business Suite på hotellet..
![]() I tillegg har Club Carlson også en kampanje med Avis nå der du får 9000 poeng for å leie bil i 3 dager.. Gjorde det forrige uke og poeng på kontoen i dag.. Ser ut som det er svært god verdi hos Hr. Carlson for tiden.. hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
geocaching traveler
|
![]()
Sendte Mail i dag og fikk svar 30 minutt senere fra Ditte at det skulle hun ordne. Måtte ha bilde av kortet.
![]() Men agående den Avis dealen, hvordan gjorde du det? Har allerede bestilt bil i Sveits neste uke for 2 dager, må det være 3? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]()
Heisann!
Ja, jeg fikk en mail om tilbudet og det må være minimum 3 dager. Det er en promokode du må bruke, men finner ikke den nå dessverre. På Gardermoen der jeg leide bilen la de inn denne koden, kortnummeret hos Club Carlson og så gikk det av seg selv.. Og 9000 poeng er f.eks en gratis overnatting på Park Inn i Tallinn så hjelper bra det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
geocaching traveler
|
![]()
Ok, takk for respons. Ingen ekstrapoeng på meg denne gang da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]()
Tror ikke det koster deg mange kroner ekstra og bestille 3 istedet for 2 dager da... Så kan du levere bilen etter 2 og allikvel få poengene.
Jeg betalte (les: firmaet) kun kr 1400 for 3 døgn på Gardermoen, og med en gratis overnatting på Club Carlson og leiebilen vil jeg si det var en god deal.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Club Carlson | BårdK | Reiseforum | 1121 | 08-12-2018 08:55 |
Tips til å fornye Club Carlson-Gold? | martino | Reiseforum | 14 | 22-02-2014 17:07 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Triple poeng hos Club Carlson | kimpe | Reiseforum | 40 | 02-08-2012 22:48 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |