Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-10-2011, 05:57   #1
Egenes
ScanFlyer Gold

Default God morgen (Maaandaaag)

God morgen.

Nå har man akkuratt gjort seg klar for å rusle ned til bussen, for så å starte på nok en uke. Her i Rogaland har de som går på skole, ferie, noe som betyr at vi faktisk kan gjøre noe skikkelig service, uten å forstyrre klassene.

Prøv å ha en fin mandag, da!

Mvh. Even
Egenes is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 05:59   #2
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

OBB 5 God mandags morgen fra Forus

Atter en gang god morgen fra Forus. Som så mang en gang før så går heldigvis en lang men rolig nattevakt så smått mot slutten. Ser som alltid frem til å komme meg hjem i loppekassa. Kjenner det skal bli ekstra godt siden det ble litt mindre søvn en vanlig i går...

En nattevakt gjenstår og to kveldsvakter før jeg stikker ut på tur til helga! Stas!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 06:24   #3
PerJen
ScanFlyer Silver

PerJen's Avatar

Default Re: God mandags morgen fra Forus

God Mandags morgen fra Bodø! Alt for tidlig opp i dag, skal være med en tidligere kollega på jobb i dag, til Fauske for å laste varer så tilbake til byen. Møte med Adecco klokken 13, og man krysser fingrene for at man får svar fra Avinor i løpet av uken på jobbsøknad

Ellers har man luftet bikja, mørkt vått og kaldt ute, men skal vel ikke klage iom at vinteren visst nok er i full sving enkelte steder i landet.

Ha en fin Mandag folkens!
Old 10-10-2011, 06:41   #4
Islending
ScanFlyer Silver

God morgen fra Bergen. Sitter på bussen på vei til jobb. Skulle tatt meg en egenmeldingsdag i dag og tatt de 500 euroene jeg ble tilbudt i HEL i går... Men jeg har hatt en fantastisk helg, så jeg skal ikke klage... Ha en fortsatt fin dag!
Old 10-10-2011, 06:52   #5
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Forus nr 2!

Som Twin Otter sier, loppekassa frister, men det er noen timer til jeg kan hoppe opp i den gitt.

Det er mandag, møter står på kalenderen, innboksen skal tømmes, så man satser på at dagen skal gå unna.

Vel, ha en fin en forumister!
Old 10-10-2011, 07:49   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Oslo. Det tar på å være på DO. Men det er mandag og jobben venter. Min kjære har vært så grei å meldt meg på en time body pump på Sats i dag..........å lykke
Someone is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 08:29   #7
storg
ScanFlyer Molded

storg's Avatar

Default Re: God morgen (Maaandaaag)

God morgen fra FBU. Da er man sjekket inn på morgendagens flygning til BCN, via FRA. Så da må man bare komme seg gjennom dagen på jobb og skole i Kveld.
storg is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 08:42   #8
zico77
Developer

zico77's Avatar

God morgon frå Trondheim!

Då var helga over, og det er bare å ta fatt på dagens oppgåver. Ettermiddagen går nok med til å forberede visning i mårra ettermiddag. Sola skinner....over skyene, så her er det bare å kose seg

Ha ein flott dag alle saman!

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 08:52   #9
pgaa
ScanFlyer Molded

God morgen fra Oslo..Da er man igang med ukas verste dag, og oppgavene som ligger på venter på en..
Ellers ser jeg for meg en heller rolig mandag. Ha en fin dag alle sammen
Old 10-10-2011, 09:04   #10
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God morgen fra Torshov. Litt tørrere enn i går utendørs, heldig vis, er meldt et fint baksidevær i dag så får vi se om det stemmer. Betongsaging over gata, godt jeg ikke har drukket en minibank i natt. Ellers intet nytt - ha en fin dag

Old 10-10-2011, 09:18   #11
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

God formiddag fra søndre Nittedal

Her er barna levert i barnehage og på SFO. Nå er det frokost og avislesing på planen.
Blir litt indretjeneste før kursen settes mot OSL og en kveld på jobb.

Ønsker alle en trivelig dag

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 09:24   #12
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Endelig mandag ja! Ble som vanlig litt for sent i går kveld, så trøtt som en strømpe på mandag morgen etter bare knappe 5 timer under dyna.

Formiddagen byr på besøk i banken for å skrive under papirer på lån til ny leilighet, og hvis banken får overført pengene til megleren, er det vel håp om at man får nøkkel til ny leilighet i løpet av ettermiddagen. I morgen blir det fridag for å forberede leiligheten til fotografering til salgsprospekt. Så sånn går no dagan!

Ellers har minstemann 4 års bursdag i dag, så da blir det 1,5 times bursdagsfest på McDonalds i ettermiddag! For enkelte smårollinger er visst det toppen av lykke!!

Bare husk nå at mandager er egentlig ganske fine, de sliter bare med et dårlig rykte! Er nok derfor jeg drikker!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 11:42   #13
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God mandag formiddag fra OSL. Sitter og venter på SK4112 til BOO, og skal videre med WF852 til NVK. Ble sein avreise, men det var nå litt godt også. Blir noen hektiske dager denne uken, så det er bare å ta sats først som sist.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 12:05   #14
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Mornings fra Oslo. Det tar på å være på DO.
God dag fra TOS, våknet 05:00 i lenestolen så et DO tar på... Halvskyet og hele 7,4 grader ute i følge http://weather.cs.uit.no/.

Arbeidsdagen er ellerede halvveis og man må se på endring av retur fra Roma på fredag etter at det har dukket opp mulighet for et ekstra møte på formiddagen der, men så må man rekke hjem på fredag også. Det vil ikke være populært å dukke opp med SK 4406 på lørdags formiddag når det er en 5-års dag i huset og på Leos Lekeland på gang.
Old 10-10-2011, 12:17   #15
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

God formiddag fra Oslo, sikkelig bad-monday etter ferie..forsinket tog, mas-mas-mas på jobb og en forskjølelse som bygger seg opp lover godt for uka. Ble seint igår da BA768 landet noe senere enn oppsatt, og med to flighter før det ble det rett i sengs når jeg kom hjem.

På vei til tannlegetime i øyeblikket, kunne mandagen blitt værre? Gudhjelpemeg.....ha en BEDRE dag enn min

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 12:22   #16
Polaris
Free Luigi

TOS_EBG - vet hva jeg hadde valgt når det er LEKELAND på gang. Flyktet byen

Nest siste uke med forelesninger på universitetet, nesten litt skummelt å tenke på. God musikk på øret, frokost (ja fordi man er da student, er man ikke ) og noen stive trøtte øyer som allerede har blitt vrengt åpen på morgenturen med bikkja... Jepp. Pretty much sums up the day so far. Må vel komme meg på bussen om en liten time

Have a good one verdens flotteste forum!
Old 10-10-2011, 12:32   #17
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Gooo formiddag fra Trondheim

Deilig med fridag etter et DO kjenner på kroppen at det trengtes, i tillegg var junior i skikkelig "ikke-sove"-humør pga feber og tett nese så det ble ei lang natt......

Ha en strålende mandag folks, med og uten forkjølelse

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 12:47   #18
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Bare husk nå at mandager er egentlig ganske fine, de sliter bare med et dårlig rykte! Er nok derfor jeg drikker!

BF
Mandagen min startet egentlig i gårkveld og har fortsatt utover morgenen i dag..

Først møtte vi på køa inn til Oslo ved Hokksund i gårkveld, ergo kjørte vi om Hønefoss over Roa og ned til Osloby.
Når så jeg skulle logge meg på PCen min i dag tidlig kom det fort for en dag at den ikke har overlevd helga.. Så her sitter jeg med en havarert pc og venter på at IT support skal sette opp en ny snyltePC til meg, slik at jeg kan få bruke en annen PC inntil jeg, eventuelt, får en ny..

Uka blir sikkert bra den, men en litt tung start på den har jeg fått!!

Her på Kløfta er det gråvær og lite morro, lever på gode minner fra helga sammen med familien i Bø.

Dere får ha en god dag godt folk, håper den er bedre enn min!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	skjerm.jpg
Views:	113
Size:	35.0 KB
ID:	30658  

Last edited by kekker; 10-10-2011 at 16:08.
kekker is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 17:09   #19
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Ellers har minstemann 4 års bursdag i dag, så da blir det 1,5 times bursdagsfest på McDonalds i ettermiddag! For enkelte smårollinger er visst det toppen av lykke!!
Da får vi gratulere Bizflyer Jr med dagen, eller er det Bizflyer Jr Jr som har bursdag? Uansett lenge siden tripraport fra den kanten.

Old 10-10-2011, 18:23   #20
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Grynt fra Chicago. Ja, diverse DO tar definitivt på kroppen. Etter å ha forlatt våre venner i Stockholm lørdag, bar det rett til OW mega DO launchparty i går aftes i LA. Redeye tilbake, samt full dag med diverse yinkier fra Singapore tassende rundt i lokalet er ikke akkurat peachy. Blir å hente seg inn i kveld før man har dagsturer ut i provinsen resten av uka bortsett fra fredag.

En god uke ønskes alle!
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules