![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Deilig, nå har en kompis og jeg akkurat bestilt oss billetter gjennom Wias t/r OSL - BKK i jula, 21/12 - 4/1. Reiser via ZRH med 346 (Thai) og 343 (Swiss) i retur.
Planen er å være et par dager i BKK før vi drar videre til Koh Samui. Har sett at AirAsia har gode priser. Tar gjerne imot anbefalinger til hotell til rimelig pris på Koh Samui. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Mht hotel, så boede jeg sidst (2010) på Ibis Bophut, et superfint budgethotel med privat strand og rigtigt fint poolområde. Værelserne er standard Ibis, kompakt badeværelse, men safe, køleskab og flatscreen TV. Hvis formålet med turen er party party, så skal i bo i Chaweng. Jeg har tidligere boet på Chaweng Beach Villa Resort i 2007 og 2009, men kvaliteten er nedadgående! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
helt ening med Jefi99. Hvis du vil har noe rimelig så er Ibis et ok hotell. Rommene er små og har små balkonger men er ellers moderne har et flott poolområde. Cirka 10 minutter å tusle langs stranden til Bophut med restauranter og barer og 10 minutter med en taxi inn til Chaweng. Vi bodde der sommeren i fjor og hadde det veldig fint. Ser at det ligger på rundt 500,- natten rundt juletider og det er jo ikke så aller verst pris da: http://www.hotelscombined.com/Hotel/...tm?a_aid=31458 Men det kommer som sagt an på hva du er ute etter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tips. Er vel mer party party enn familiehotell vi søker etter.. bungalow på stranda hadde ikke vært å forakte..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er det nok Chaweng Beach du bør satse på eller evt. Lamai Beach. Men du må nok belage deg på ganske stive priser i julehelgen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tips jjessen. Tipper det er relativt "stive" priser i juleferien. Burde vi bestille på forhånd?
Sitter og ser på hotell på http://www.kohsamui.org/hotels .. mye snadder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har kun vært på Koh Samui på sommeren (når været på vestkysten er dårlig) så jeg har ikke noe erfaring med jula dernede. Men jeg ville helt klart booket på forhånd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ut å reise i jula? | Hypern | Reiseforum | 0 | 17-12-2015 09:59 |
Mens man venter på jula | kimbo | Småprat | 0 | 24-12-2011 11:47 |
Leiebil Gardermoen i jula | blazius | Reiseforum | 6 | 07-10-2009 23:41 |
I år varte jula nesten til påske... | LN-MEH | Bilder & foto | 1 | 18-03-2008 12:08 |
Det KAN bli problemer med flytrafikken i jula | LN-SUB | Flyforum | 6 | 17-11-2004 18:29 |