![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei alle.
Da er planene lagt for neste treff her på Flesland. Hold av lørdag 27. august om du har mulighet. Regner med at det blir oppmøte til vanlig tid klokken 11:00. Akkurat hvor er ikke helt fastsatt enda, så følg med. ![]() Vi vil starte med en film om flyverutdannelsen i Luftforsvaret anno 1972. Den varer i ca. en time og er verdt å få med seg. Etter dette vil det bli busstur inne på selve BGO slik at vi kan få sett nærmere på utbyggingen som foregår. Dere skal ikke se bort fra at det og blir noen stopp under veis for mulighet for litt fotografering. Videre, når vi er trygt tilbake til utgangspunktet, blir det pizza servering på alle mann som har møtt opp. Mer om dette når vi nærmer oss ![]() Gi beskjed her om du vil være med på nok en lørdag i flyinteressens tegn. Ha en fortsatt fin kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oi, jeg har fri....
Når tenker man at arrangementet er ferdig? Last edited by Twin Otter; 08-07-2011 at 03:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Av en eller annen grunn passer disse treffene meg aldri.. 27 aug er jeg i Spania. Dette virker morro så det var litt kjipt må jeg si.
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Når vi er ferdig er nesten umulig å si. Det går alltid lengre tid enn planlagt, men det er bare kjekt. Tror de fleste liker dette og vi er en fin blandet gjeng med samme interesse. Tror nok at klokken fort blir 15:00 før vi er helt ferdig denne lørdagen, og da er det gjerne noen av oss som bruker noen timer til på å ta bilder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skulle svært gjerne hengt meg med, men er i Russland på den tiden. Håper det passer bedre neste gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Denne gangen er det mulig det passer for meg, skal sjekke det opp
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Snart bare en måned igjen til dette treffet. For å få oversikt så tidlig som mulig, håper jeg de som vil være med skriver seg på her inne så snart de har bestmt seg.
Fortsatt flott sommer til dere alle. Må ditt kamera være innen en kort armlengdes avstand bestandig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når begynner treffet?
Jeg kom hjem fra dagstur til Flesland for ca 2 timer siden og jeg skal garantert opp dit igjen! (men da kjører jeg heller, ble rett og slett kvalmen/dårlig av å fly idag)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Står i første innlegget. Vi begynner klokken 11:00 på dagen, og holder på i noen timer. Det nytter aldri å si når vi er ferdige pga det er mye og mangt som blir diskutert, og tiden går som sakt fort i godt selskap.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kommer eg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får se om jeg tar turen, jeg må starte 5-6 timer tidligere da jeg tar bilen oppover
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det har jeg fått skjøvet bort ting som kom i veien den dagen...Jeg kommer...
erlingjo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da nærmer det seg veldig fort dette møtet. Mange har meldt seg på via FB siden, og noen her inne. Etter hva jeg leser ut av det som er skrevet her så er det 3 stykker som helt sikkert møter opp??!!?? (erlingo, Oluf Air og Toby91).
Vi har da plass til 2 stykker til, så først til mølla får være med. ![]() Det blir vist film fra flugerutdannelsen i Luftforsvaret 1971-72. PIZZABAKEREN sponser oss med pizza som vi inntar som en lunch mens vi ser film. Så blr det rundttur med buss inne på området. En får se og får informasjon om den utbyggingen som foregår. Det blir helt sikkert og kjørt slik at vi kan stoppe på egnede plasser for litt fotografering av fly og flybevegelser. ![]() Last edited by Piddien; 18-08-2011 at 13:29. Reason: Retting av noen bokstaver :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vet ikke om du fikk meldinga mi på facebook, men eg tror eg må melde pass neste lørdag, må prioritere jobb og penger frem mot avreisen til USA nå i slutten av oktober
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Meg ser du der til lørdag. Nå er jeg minnet så mange ganger på det at det er helt umulig å glemme det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som jeg sa på telefonen i går, Piddien - I'll be there!
Mvh,
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei alle sammen.
Da er det full rulle i morgen på Flesland. Vi får levert rykende varm pizza fra Pizzabakeren opp til oss slik at vi får en flott lunch mens vi ser film. Dette takker jeg veldig for at de sponser oss med god mat. ![]() Vi møtes i info-skranken inne i avgangshallen på BGO sånn ca kvart på 11. Og har dere mulighet så ta med dere en "gul" vest slik at vi blir sett i riktig antrekk når vi skal rundt inne på området etter film og bespisning. Ønsker de som har meldt seg på velkommen, og jeg ser frem til noen interessante timer inne på Flesland i morgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får vi parkere der vi parkerte sist??
erlingjo |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei Piddien, har du oversikt over når det kan bli et treff på Flesland neste gang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Åpning av Alfa1 på BGO den 16. november 2011. | Piddien | Bilder & foto | 21 | 26-11-2011 21:00 |
BGO 30. august 2011. | Piddien | Spotteralerts | 0 | 30-08-2011 13:11 |
BGO den 13. august sett fra min vinkel. | Piddien | Bilder & foto | 14 | 18-08-2011 14:35 |
Flyprat avdeling Nord-Norge-treff i Juli/August | Polaris | Flyforum | 13 | 01-07-2011 21:45 |
Scanair-treff 15. august? | Martin | Flyforum | 45 | 15-08-2009 21:18 |