Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-06-2011, 08:32   #1
VirreVapp
ScanFlyer Silver

SAS TRD-OSL-EWR-MCO

Da er förste steg unnagjort, sorry ingen bilder enda... Var oppe tidlig og drp til Värnes, der var det forövrig veeeldig lang ventetid på innsjekk, hvorfor?? Har ingen ide..

Flyturen var grei nok og kjapp, kun 45 min. Frokosten var törr men brukbar.

Nå er vi i SAS Loungen og venter på EWR flyet. Jeg har akkurat värt og ordnet oppgraderingen til frue og barn, MEN det holder jeg hemmelig til vi går ombord...
Fikk forøvrig bekreftelsesmailen fra Optiontown kl 05:00 i dag tidlig.
Vi får se om det blir bilder her etter hvert...

Da står vi i kø på gate 53, mye folk og varmt. Litt kaos tror jeg. Det er veldig mange uten tildelt sete, så det blir nok gratis oppgradering på mange i dag. Junior ble forøvrig random plukket ut til ekstra random sikkerhetssjekk i gaten her.

Jeg er er forøvrig veldig klar for å komme meg ombord å på meg et glass champagne nå....

Last edited by VirreVapp; 03-06-2011 at 10:17.
VirreVapp is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2011, 08:59   #2
The Viking
Gastronaut

Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
Default Re: TRD-OSL-EWR-MCO

Lykke til, har fulgt deg i "Optiontown" tråden på FT, og ligger 6 dager etter deg med akkurat samme problemstilling, dessverre står Z i 0 på Amadeus..
The Viking is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2011, 09:51   #3
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God tur videre. Tipper noen kommer til å like overraskelsen!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Old 03-06-2011, 16:26   #4
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by The Viking View Post
Lykke til, har fulgt deg i "Optiontown" tråden på FT, og ligger 6 dager etter deg med akkurat samme problemstilling, dessverre står Z i 0 på Amadeus..
Z-availablity gir ingen indikasjon om du får optiontown oppgradering. Ble oppgardert 3stk selv om det sto 0C 0D og 0Z DXB-CPH. Det er bare at vanligvis blir den nye billetten utstedt i Z (selv om det er 0 avaiable), og noen har rapportert at de også har fått utstedt i C.

Har selv inne optiontown fra Y+ til C på 907 kommende mandag og 908 torsdag.

og god tur til familien Vapp!
Old 04-06-2011, 14:40   #5
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Høres ut som en fin tur det ja!

Reiste selv Trd-Chp-Ord-Las forrige lørdag og brukte Optiontown fra Y til Z. Fikk beskjed flere dager før avreise om at alt var OK, og det samme på vei hjem Las-Ord-Arn-Trd nå på torsdag!

Et lite tips til dere som skal via Chicago fremover og reiser videre med American Airlines innenriks: Det er en hyggelig voksen dame i AA-business skranken for Check-in som heter Laila og er norsk. Hun fikset glatt oppgradering til First for både min medreisende og meg, og vi endte sammen med Reese Witherspoon mellom Ord-Las og drakk Champagne... (Brag...)

Morsom historie faktisk..

Hyggelig med dobbel opptjening i Mai, selv om hjemturen gikk 1 Juni. Fikk totalt ca 36000 poeng som EBG-medlem, så god uttelling!

Et lite tips VirreVap, er det kø i innsjekkingen på Værnes kan du trekke kølapp for billettskranken og få de til å hjelpe deg med baggasjetags og plasser på flyet.. Bruker selv den når det er svært mye folk der og de er veldig hjelpsomme. (Nå skal det sies at jeg kjenner de fleste der etter å ha reist flere dager i uken ut fra Værnes, men har sett andre EBG med samme triks.. hehe)

Kos deg i statene med familien! Tar med min til Las Vegas neste sommer.... I år blir det prøving av Portugal med Lufthansas direkterute via Frankfurt!

God sommer.
kimpe is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules