![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
En venn prøver å bli gjennforent med kofferten sin i Nice. Han landet i går kveld (LH flight) og fikk beskjed om at kofferten lå igjen i Munchen og ville bli sendt med første flight idag tidlig (LH har fire flighter MUC-NCE idag).
I dag tidlig fikk han beskjed om at kofferten var sendt til Zurich og ville komme i ettermiddag. Går jeg inn på http://www.worldtracer.aero/filedsp/LH_en.htm får jeg opp all info som ble registrert i går, men det står "TRACING CONTINUES. PLEASE CHECK BACK LATER" og "Your item has not been located yet. We are using all methods available to trace for it". Lufthansa sier jo på telefon at de vet hvor kofferten er, så jeg bare lurer på hvorfor den informasjonen ikke er tilgjengelig via World Tracer? Er det bare i spesielle situasjoner de ville oppdatert status på World Tracer? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor bør en 15-åring dra hvis hun kunne reise "hvor som helst" med bestemora? | blazius | Reiseforum | 17 | 19-05-2016 23:17 |
"Strandet i Krakow - fikk ingen hjelp av Ryanair" | Northrider | Flyforum | 40 | 01-02-2010 12:49 |
Het kandidat til "Aviation World of Bad Taste '10" | Blubird | Bilder & foto | 3 | 09-11-2009 23:23 |
Til Aalborg med "British Airways" ingen bilder dessverre! | LN-AFG | TripReports | 1 | 12-08-2009 06:44 |