![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
På vei til kontoret på Løkkeveien i Stavanger, kun ståplasser fra Oslo S - men skarpt i rute. Innsjekkingssystemet til Norwegian er et skikkelig steg tilbake i tid, automatene på Fornebu må ha vært rene tidsmaskinene ;-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God alt for tidlig på morgen! Nå braker det opp til Gardermoen, ny jobb så får se hvordan det går!
Ha en fin dag da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra sete 2A på en smågris snart på vei mot KRS. Kjørte til OSL og sjekket inn på mobil, så imotsetning til trådstarter slapp jeg unna på ståplass og gammeldagse innsjekkningsmetoder. En tur innom leiligheten på Bislett i kveld for å hente mer av flyttelasset og en løpetur vil jeg vel heller ikke ta skade av. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Hva er forresten så antikvarisk med DYs innsjekkingssystem? Som kunde oppfatter jeg automatene som funksjonable. Internettinnsjekk har de jo selvsagt ikke, men det er jo for å "tyne" kundene for litt mere peng... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Noe grått her over ved kyststripen i morges , men det blir vel bedre etter hvert skulle jeg tro. Det blir en grei dag som går med til HAZOP for en av våre planlagte brønnoperasjoner. Morgendagen går i retning nordover til BNN og videre til BOD. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden - ingen fakir på meg i dag, den får vente til i morgen. Sol og varmt ute
![]() ![]() Quote:
![]()
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 18-05-2011 at 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Strålende sol her i morgentimene ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg går på Fast Track uten å sjekke inn på noen automater direkte til loppekassen. Her skal kropp og sjel få hvile etter nattvakt og våkner vel opp utpå dagen til kjøttkaker og brun saus. Ha en strålende dag
![]()
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dagen derpå folks!
Her har Someone tatt med seg regnvær til Krsand, så det var skikkelig begredelig vær. Men heller i dag enn i går. Gårsdagen var sol hele dagen, men litt for mye vind dessverre. Men tempen var grei den hvis man bare kom i le av vinden. Fikk med meg alle togene i går, og avsluttet med tapto gjennom Krsands gater før et flott fyrverkeri gikk til himmels kl 2250. Nå er det back to work, og noen møter venter i dag. Eldstemann skal på overnattingstur i dyreparken med barnehagen, noe som var veldig stas til jeg spurte om han skulle sove sammen med apekattene. Så minstemann og jeg skal hygge oss hjemme alene i kveld, til en stor forandring. Ha en fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() En annen ting er at dersom man bestiller billett mindre enn 25 timer før avgang så kan man ikke kjøpe/få sete, selv om man betaler full pris.
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Noen har feilparkert denne utenfor kontoret mitt
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra gate H4! Her boarder man snart en blyant med vinger som skal ta meg til Pittsburgh. Moete paa Hyatt rett ved flyplassen der foer en litt nyere og stoerre brasilianer tar meg til LaGuardia ved lunchtider. Hjem kl. 18 med en MD80. Eller dvs. blir Hilton Terminal 1 paa meg i kveld da jeg har en 0600 til Dallas i morgen tidlig.
Saann gaar nu dagan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor 17. mai ble feiret paa kvelden med et glass skotsk myrvann jeg hverken kan stave eller uttale. Godt var det ihvertall ..
![]() Registrerer at den globale oppvarmingen maa vaere paa verdensturne eller noe slikt .. iallefall er det 5 grader utenfor vinduet mitt. Det er en temperatur jeg forbinder mer med Mosjoeen enn Atlanta i mai ... Blir sol og fint ihvertfall - en fin dag aa jobbe med aapent vindu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag fra FedEx. Mandags-følelse i dag. Satser derfor på å bli positivt overrasket på "onsdag", når jeg finner ut at det egentlig er fredag. Nok å henge fingra i på jobb også, takket være litt "uregelmessigheter" pluss litt sykefravær. Heldigvis T-22 til det blir champis i FL340 eller noe sånt igjen - og fri enda noen dager før det igjen.
God man... eh, onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm..... LH leverte alt perfekt igjen , on-a-bit-before-time fra CCS.. Hagen viser at det har regnet mye siste uke....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Befinner meg fortsatt på jobb, men tar en velfortjent pause for å sjekke status på forumet. Gårsdagen var fin, selv om man ikke fikk sett et eneste tog. Kun besøk hos familie med tilhørende middag. Men sånn funker det når 17.mai ikke fremkaller det største engasjementet i meg.
Det som derimot fremkaller engasjement er dagens feriebestilling. Bare drøye 3 uker til Thai Airways bringer meg fra Oslo til SGN via BKK. Prisen også lavere enn jeg trodde var mulig. Rett i overkant av 5.000 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra flytoget | EB | Flyforum | 11 | 30-08-2018 15:36 |
God onsdag morgen fra Japan! :) | Concorde98 | Flyforum | 9 | 03-01-2018 17:04 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God onsdag morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 31-08-2011 18:11 |
God tirsdag morgen fra Flytoget !! | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 10-08-2011 15:03 |